Kastekursus
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #13
RE: Kastekursus
(15-02-2012 19:01)Leif Christensen Skrev:  Måske hvis vi gav Lasse lidt penge, kunne det være at han ikke stillede så mange spørgsmål, men i stedet kom frem med alle guldkornene. AngelAngel

Mvh Leif

Big Grin Big Grin Big Grin Så var man osse fri for at lette r.... fra kontorstolen - dén er jeg med på!!! Big GrinBig GrinBig Grin

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
16-02-2012 01:25
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #14
Er også klar hvis det er Lasse med henblik på distance kast. (formoder det bliver lidt billigere end 1000kr pr mand Blush)

Mvh Stig
16-02-2012 02:37
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #15
Jeg arbejder på en af de to førstnævnte Smile
16-02-2012 03:20
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #16
(15-02-2012 12:45)Jakob Hansen Skrev:  Hej FV'ere Smile

Jeg går med en ambition om at arrangere et kastekursus for viderekommende og invitere en instruktør der virkelig rykker!

Mine tanker er at det skal være et heldageskursus med deltagerbegrænsning således at der både er tid til gruppeinstruktion og individuel instruktion. Til at forestå instruktionen kunne jeg godt tænke mig at få enten Paul Arden til enhåndsinstruktion eller Simon Gawesworth til tohånds. Det er dog vigtigt at understrege at dette kun er mine ideer til oplægget og intet er fastlagt og ingen er kontaktet endnu, så der kan forekomme ændringer.

Det giver jo sig selv at det koster mere at få en "kendis" til at komme til Dk, end hvad et kastekursus normalt koster. Jeg kender ikke den eksakte pris endnu så jeg er klar over at jeg stiller et tåget spørgsmål, men essensen er:

Ville du/i være interesseret i at lægge måske 1000-1500 for at deltage i et sådant arrangement?

Ideer og indspark til projektet modtages naturligvis også gerne Smile

Hej Jakob

Jeg syntes det er et kanon initiativ og jeg er klar, hvis dato mv. passer. Prisen er ikke så afgørende - hvis blot der bliver tid til individuel undervisning. Det har jeg savnet en del af på de tidligere kastekurser jeg har været på - og de har rask væk kostet 500,- for 5-6 timer. Så hvis den ender på omkring 1000-1500,- for en dag med en af de store kastedudes, så er det fint for mig.

Det eneste jeg nok ikke gider betale for, er en dag udelukkende med fokus på orange linerAngel

Det må gerne være en kombination af et overordnet tema (f.eks. distancekast?) og så med mulighed for, at man kan tage udgangspunkt i det grej og fiskeri man selv bruger mest tid på, hvis man nu ikke er konkurrencekaster??

Jeg er klar på både tohånds og enhånds

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
(Denne besked var sidst ændret: 16-02-2012 af 09:45 Nikolai Kaad.)
16-02-2012 09:43
Bjarne Laursen

Hjortshøj
Besked: #17
Jeg er klar på det også.... specielt noget 2hånds... det ville være guld med noget fif/tricks til de langklumpede liner.

Mener også der er en svensker der er ret godt gående på det område, bare hvis det blev for dyrt med at få Simon over. Kan ikk huske hans navn, men har var inde over Conclaven sidste år i Kolding så mon ikk Lasse har styr på det... el Silja..

/Bjarne
16-02-2012 10:19
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #18
Jeg prøver at arrangere et kursus her. Gider i tage den snak et andet sted? Smile

- Tråd splittet. Mvh Stig
16-02-2012 19:39