Ny vest
JTHL

Aalborg
Besked: #1
Ny vest
Jeg går og kigger efter en vest her til sommer månederne. Den skal kunne indeholde en eller to af de store CF boxe, ellers har jeg ikke de store krav til den.

Er blevet lidt lun på Simms Vertical Guide vesten, men er bange for om den ikke er for kort, skal også bruges på landjorden, hvor der ikke vades på dybt vand.

Der må da næsten være nogen herindefra som har denne vest, som lige kan hoppe i den og evt. tage et billede af den på. Kan ikke rigtig finde billeder af den, hvor man har den påUndecided

Med venlig hilsen
Jan
22-06-2010 20:25
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Ny vest
Hej Jan
Jeg har vesten - og den er meget kort. Det er jo det fede ved den - CF-boxene sidder så højt, at de er udenfor hændernes arbejdsområde når der kastes. Jeg vil aldrig ønske mig tilbage til mine gamle - og lidt længere veste - selv om de rummede lidt mere. Verticalvesten sidder overhovedet ikke i vejen - det gør alle de andre. Køb den trygt Smile Dog skal det siges, at en syning i en lomme er "skredet", da syningen sad yderligt i stoffet Angry men hurra for AquaSeal - det holderWink

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
23-06-2010 00:05
JTHL

Aalborg
Besked: #3
uhh... det lyder til at det skal være den.... Må lige se om jeg kan komme til at prøve den i Brasholt eller Almas, hvis de har den derude. Den alm. Guide udgave ser også fin ud, men det er nok rigtig at det nok kan give problemer med lommerne i bunden.

Med venlig hilsen
Jan
23-06-2010 20:26
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
(23-06-2010 20:26)JTHL Skrev:  uhh... det lyder til at det skal være den.... Må lige se om jeg kan komme til at prøve den i Brasholt eller Almas, hvis de har den derude. Den alm. Guide udgave ser også fin ud, men det er nok rigtig at det nok kan give problemer med lommerne i bunden.

Mine tidligere veste var kopier af " den alm. Guide" (Vision og G.A.). Der sad de nederste lommer i vejen, når der var flueæsker i dem. Jeg er sikker på, at du vil blive mede tilfreds med den korte vest med lodrette lommer.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
23-06-2010 23:18
martin_b

Sønderjylland
Besked: #5
Søgte lige lidt på sitet vedr. Vertical Guide vs. Guide-vesten, da jeg lige er kommet hjem fra Korsholm med en Guide vest købt til 699. Propper mine CF-bokse i den, og straks er det helt tydeligt, at det på ingen måde er til at holde ud. Boksene sidder jo fuldstændigt i vejen for armene. Noget af en omvæltning efter at have brugt chestpack de sidste par år.

Har lige bestilt en Vertical Guide via postordre fra Korsholm (suk) og vil så sende min alm. Guide tilbage når jeg får den nye. Hvorfor prøvede jeg ikke begge veste da jeg var deroppe? Dodgy

Martin
29-04-2011 20:33