gulp saltvands sandorme
kystfisker19

Besked: #1
gulp saltvands sandorme
hej
gulp saltvands orme,hvor lang tid kan de holde i pakken
hilsen kystfisker19
22-06-2010 21:13
Adversering
Swebbe

Besked: #2
RE: gulp saltvands sandorme
Jeg ved ikke præcis hvor længe, men bliver de nede i "sovsen" kan de holde sig i rigtig lang tid og bliver efter min erfaring ikke lige sådan dårlige. Lidt ligesom de to halve glas Power Bait jeg har stående fra min spæde start udi put fiskeriet som ung knejt - de har nok 13 år på bagen vil jeg tro og lugter og ser stadig ud som da de blev købt!

- Jeppe Lyngsø
(Denne besked var sidst ændret: 29-06-2010 af 11:18 Swebbe.)
29-06-2010 11:18
kystfisker19

Besked: #3
tak for svarer
de lugter også ligsom, da de blev købt
hilsen kystfisker19
29-06-2010 19:06
Swebbe

Besked: #4
Kan så lige komme med krøllen på halen der lyder:

Var afsted i P&T i aften med min 87 år gamle morfar, som ikke har haft fiskestangen fremme i efterhånden mange år. Havde taget lidt mede-udstyr med til hans gamle stang og hjul og smed et bly, et glidende flåd og en tippet hvorpå jeg monterede en lille str. 14 trekrog. På krogen kom en fin rullet pølse af det gode gamle Power Bait (gul med glimmer) og så ellers ud i suppen imens jeg fiskede med flue. Og det gik slf. lige efter planen, han fik to fine regnbuer på den ca. 13 år gamle lugtedej, så jo, det holder vist pænt længe Smile

(Der var godt gang i fiskene og jeg nåede kun selv at prøve en eneste flue, orange dog nobler, som landede mig 5 fine buer på et kilo i snit og slutteligt en ordentlig fed dame på 4,1 kg, da jeg spandt fluelinen ind på hjulet Smile )

- Jeppe Lyngsø
30-06-2010 00:46