Fiskeri på Møn
Danni-Hansen

Besked: #1
Fiskeri på Møn
Kære Lyst/Fritids fiskere.

Jeg står og skal holde noget ferie hos mine forældre her i Juli måned, og tænkte på om jeg kunne lokke nogle folk til at tage med ud og fiske her imellem den 7 og 21 Juli på Møn?

Jeg satser på at have en enkelt bil hele den periode, så vi kan være omkring de 3-4 + mig (Chauføren) + grej, også fiser vi en tur til Klintholm havn og fanger ørreder/laks eller hvad der nu måtte være af fisk der.

Hvis der er nogen der er frisk på det, finder jeg gerne ud af om der er en båd med fører der kan sejle os ud i nogle timer på åbent vand, så vi også kommer lidt væk fra fastland og fiske lidt.

Der er masser af muligheder, og skulle folk finde på at komme langvejs fra, kan det nok godt lade sig gøre at slå et telt op i familiens have, også overnatte så vi kan få 1-2-3 dages fiskeri ud af det.

Skriv gerne hvis det har interesse, og hvad du havde forstillet dig vi kunne tage os til på Møn, inden for fiskeriet Smile

Det kan hurtigt blive en flerdags tur det her Smile
26-06-2010 19:21
Adversering
Danni-Hansen

Besked: #2
RE: Fiskeri på Møn
Det er ikke fordi jeg vil brokke mig, men, er der slet ikke nogen der kunne have lyst til sådan en dejlig tur til Møn og fiske lidt?
03-07-2010 19:14
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
(03-07-2010 19:14)Danni-Hansen Skrev:  Det er ikke fordi jeg vil brokke mig, men, er der slet ikke nogen der kunne have lyst til sådan en dejlig tur til Møn og fiske lidt?

Hej Danni

En god idé kunne være at skrive noget om dig selv på din profil samt evt. sætte et foto ind. Man vil jo gerne vide lidt om, hvem det er, der inviterer på tur. Smile Derudover har de fleste nok planlagt for ferien for længst. Og til sidst - jeg tror ikke, at der er så mange "fiskevands-brugere" fra din del af landet. Men knæk og bræk med det gode initiativ. Smile

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
04-07-2010 14:29
Danni-Hansen

Besked: #4
Hey Brandt.

Sådan, så er jeg tilbage efter lidt ferie uden det store fiskeri (Damn, troede aldrig at jeg skulle holde en pause fra fiskeri - Er da også blevet helt vild stresset i kroppen)

Nå folkens.
Som Brandt sagde, kan det vel godt være rigtigt at folk kommer langvejs fra, meeeeeeen, hvad nu hvis jeg er lidt på forhånd med at finde fiskemuligheder, tænker, hvis jeg arrangere noget omkring April/Maj her nede.

Kunne DET have interesse for nogen? Altså, fiskeri på Møn, i den periode?

Mvh. Danni Hansen.
PS. Beklager at jeg hiver min gamle tråd frem.
28-09-2010 07:59