Første førsøg med natfiskeri på kysten.
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Første førsøg med natfiskeri på kysten.
Det gik jo meget godt Smile

Resultatet af et par timers fiskeri var 3 havørreder over mål, den største på 60cm og 2,18kg. Den første omkring målet fik jeg på fluestangen, den fik friheden igen. Efter at have bøvlet nok med den smule vind der nu var, og de alt for ivrige fjæsinger der ikke kunne lade fluen være, fattede jeg spinnestangen. Det gav så disse to fisk inden for 10min Smile
Jeg ville have sat den lille ud igen, men den var kroget uheldigt (igennem øjet).

Det er virkelig fedt at fiske om natten, og jeg fik selskab af et par store kronhjorte der var helt ude i vandet og stå kun 50m fa mig, super fed oplevelse Smile

Behøver jeg sige at jeg skal ud igen i nat Big Grin

28-06-2010 17:59
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Første førsøg med natfiskeri på kysten.
Super fedt og kanon oplevelse

Stort tillykke med fiskene.. Er dejligt det lykkedes Big Grin

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
28-06-2010 23:28
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #3
Godt gået Janus! Flotte fisk. Har endnu ikke prøvet natfiskeri ved kysten, har ikke lyst til at stå alene derude i mørket. Kun sen aften og tidlig morgenfiskeri er det blevet til for mig.. :-)

K&B

Mvh Stig
30-06-2010 13:59
Frederik

København N
Besked: #4
Hej Janus
stort tillykke

Stig, jeg havde selv samme betænkeligheder, men tror bare at det skal overvindes. Jeg kan dog stadig blive lettere panikken når der kommer høje lyde eller noget rører mine ben nede i det kulsorte vand, så prøver hovedsageligt at gøre det med en makkerBlush

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
01-07-2010 10:29
Janus H.

Djursland
Besked: #5
Lige nu bliver det jo ikke rigtigt mørkt om natten, man kan sagtens se hvad man går på ude i vandet, bare der ikke er for mange skyer. Og når månen er fremme er der helt perfekt lys Smile

På kysten er der heller ikke så mange underlige lyde, og dyr som når man går ved åen om natten, dét kan være uhyggeligt... Confused

Stig - Hvis du vil med ud en nat siger du bare til Smile Jeg kender en god plads hvor man ikke behøves at gå ud i vandet, og det er sand/grus de første 5 meter ud. Så det kan næsten ikke gå galt.

Jeg præsterede forresten at kaste flere gange til et marsvin jeg troede var en kæmpe ørred i nat, tænk hvis den havde snuppet flatbukken Big Grin
01-07-2010 17:16