fisketur til korsør
Kim A.

fjenneslev
Besked: #1
fisketur til korsør
jeg tager til stigsbjergvej her kl 20,00 i aften...
skulle der være nogen der havde lyst til at kigge forbi og være med skal i være hjertelig velkomne... jeg køre i en orange wolksvagen lt 35 (ladvogn med kran) knæk og bræk til jer alle

Mvh
Kim a.
03-07-2010 13:42
Adversering
Frederik

København N
Besked: #2
RE: fisketur til korsør
Hvordan gik turen?

Jeg havde simpelthen en forrygende tur til en anden vestsjællandsk plads, så virkelig mange fisk i overfladen og nogle gange en meter over overfladen fra kl 19 og 3 timer frem, fik 2 fine på 43 og 44. Håber du oplevede det samme? Det døede helt ud lige efter solnedgang. Fisk der strøg en meter ud af vandet 5 meter fra migHeart og fik også set marsvin med unge, forrygende.

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
04-07-2010 18:13
Frederik

København N
Besked: #3
Skal lige tilføje at de var svære at få til at hugge, kastede de første 20 gange til spottet fisk uden der skete en disse, skiftede til alle fluer i æsken og så til en lille sort fyggi med skumryg som svæver fint i vandet og fiskede den helt langsomt før der skete noget. Mange gange så jeg trykbølger omkring fluen uden at de huggede havde også et par hug som ikke blev til noget. Stod virkelig og var i tvivl om det var multer selvom jeg jo nok mente at det måtte være HØ der sprang, men de er besværlige de små kræ.

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
04-07-2010 18:18
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #4
Hej Frederik
Det kan sagtens have været multer der sprang, det har jeg før oplevet, nogle gange kan de opføre sig sig næsten som HØ
04-07-2010 18:43
Kim A.

fjenneslev
Besked: #5
jeg havde et mikro nyk det var alt...
er seriøst ved at smide håndklædet i ringen... uanset hvor meget jeg fisker så kan jeg ikke få dem til at hoppe på

Mvh
Kim a.
04-07-2010 21:13
Kim A.

fjenneslev
Besked: #6
men stort tillykke med dine herlige fisk
rart at andre kan få deres mund på gled

Mvh
Kim a.
04-07-2010 21:13
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #7
Ville gerne have deltaget, men nåede ikke at læse dit indlæg inden det var for sent..

Men kunne være meget fedt hvis vi kan lave en tur en anden dag, så er jeg frisk..

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
04-07-2010 23:06
Adversering
Kim A.

fjenneslev
Besked: #8
jamen det er ikke sidste gang jeg tager ud og fiske Big Grin du ved man bliver bare lidt
*grrrr* efter en sådan tur Big Grin men fluestangen skal bestemt i svingninger igen

Mvh
Kim a.
05-07-2010 05:53
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #9
Hehe

Jeg kan alt for godt kende den følelse.. Har heller ikke selv haft heldet med mig i år herovre på Vestsjælland endnu Confused
Men vi må da lige ud og se om vi kan få gjort noget ved det.. Big Grin

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
05-07-2010 08:50
Jeppe Madsen

Grenå
Besked: #10
(04-07-2010 21:13)lerosebaron Skrev:  jeg havde et mikro nyk det var alt...
er seriøst ved at smide håndklædet i ringen... uanset hvor meget jeg fisker så kan jeg ikke få dem til at hoppe på

Hov hov, er man begyndt med fluestangen stopper man ikke igenBig Grin
Der er ikke andet for at klø på, pludselig går der hul på bylden, for mit vedkommende gik der lidt over et år, inden jeg fik den første fisk over målet på flue, og i år synes jeg godt nok de er meget fraværende de havørreder.
Find nogle få pladser du vil satse på, og lær dem at kende, det giver mest til fangstjournalenTongue

hilsen Jeppe
05-07-2010 16:12
Kim A.

fjenneslev
Besked: #11
jamen reersø og korsør er mine pladser Big Grin og begynder at kende dem rimelig godt Big Grin
og mht den tur ved ikke hvad du skal i denne uge men ellers så i weekenden der kan vi nemt finde ud af noget

Mvh
Kim a.
05-07-2010 17:24
Kim A.

fjenneslev
Besked: #12
men... smider heller ikke fluestangen nyder at gå og svinge den fluekæp dog skal det dertil siges... jeg fik en guideline kl 7 10fods stang i hånden FUCK den var lækker.... den koster 3 kilo...
og så ca 1000kr for skydehoved+skydeline der passer til

Mvh
Kim a.
05-07-2010 17:26