God aftentur :)
Janus H.

Djursland
Besked: #1
God aftentur :)
Går ned til vandet og vader lidt for hurtigt ud, det resulterer i en 3-4kgs fisk ud af vandet 10 meter fra mig, Doh!! Det der med at man ikke skal vade ud før man kaster er der vidst noget om.... 5 min senere får jeg en lidt mindre fisk på der dog hurtigt ryger af igen, skidt tænker jeg for der er jo tydeligvis mere en én fisk på pladsen og det er ikke engang mørkt endnu.

Da mørket falder begynder der at ske noget, og jeg får først en på 48, så en på 46 og tll sidst en rigtig flot en på 51cm, alle lynende blanke og rigtig tykke. Især den største var bare flot med de store sorte prikker Smile

Natfiskeri er fedt Big Grin

05-07-2010 23:32
Adversering
Rasmus Bech

Randers
Besked: #2
RE: God aftentur :)
KAAAABOOOOW!

Du styrer da vist det aften/natfiskeri ! Rigtig fine fisk... Dejlig blanke... tillykke herfra Smile

Det kunne være man snart skulle besøge yderkysterne, istedet for at rende rundt i fjorden hele tiden... hehe

Er lige vendt hjem fra en 4 timers tur uden det mindste nap.... Angry Så der skal nye boller på suppen nu

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
06-07-2010 00:10
Frederik

København N
Besked: #3
Tillykke med det, lyder spændende!

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
06-07-2010 14:54
Janus H.

Djursland
Besked: #4
Tak for det Smile Og ja jeg har haft et par gode ture, men jeg er også ude flere gange om ugen skal det lige siges Rolleyes

Nu bliver det spændende om jeg kan holde de gode statistikker når jeg går igang ved åen med fluestangen, jeg er efterhånden godt træt af fjæsinger Dodgy
07-07-2010 16:56
Fiskefidusen

Besked: #5
Hej Janus.
Er du klar over hvor godt de smager, vendt i mel og salt ingen peber da dette tager den gude skønne smag væk.

Dette er gude spise.

Vil du vide hvordan du bearbejder dem kan du kikke ind på vores hjemmeside.

http://www.fiskefidusen.dk/27112071

Mvh fiskefidusen

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

16-07-2010 13:14
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #6
Mishandling af god mad. Den skal steges med ben så er det en gude spiseBig Grin. Alt fisk der steges med ben har en bedre smag.Her er en sammenligning Hvad er godeben uden ben ? AngelTongue

MVH Niels
16-07-2010 13:45
Janus H.

Djursland
Besked: #7
Hej Smile

Ja jeg spiser skam fjæsinger, det er ganske enkelt en fantastisk spisefisk!! Men når man f.eks står og fedter rundt med skydeline og det hele i halvmørke er de altså ganske irriterende.
17-07-2010 18:33
Adversering
Fiskefidusen

Besked: #8
Hej Janus. Smile
Fanger du mange fjæsing på en plads, så flyt fra sandbund til stenbund Fjæsing opholder sig for det meste på sandbund da de der kan grave sig ned og vente på byttet.

Går du til stenbund er det oftest kun jagende Fjæsing du render ind i og de er ofte Store, men det er kun en brøkdel af dem der er på sandbunden, der er der mange. Confused

Bare et fif.

Mvh Michael
24-07-2010 17:02