Lawson neutral skydehoveder?
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #1
Lawson neutral skydehoveder?
Hej

Er der forskel på Lawson neutral skydehoveder i forhold til om de er grønne eller blå i farven?

Jeg har netop fundet nogle blå på tilbud, men kan se at de også fås i mørkegrøn - vægten er den samme i den givne #.

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
30-07-2010 22:00
Adversering
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #2
RE: Lawson neutral skydehoveder?
Jeg mener at de blå lawson er flydende Huh tror kun det er de grønne der er neutral.
30-07-2010 22:32
LCB

Besked: #3
Jeg tror nok, men er ikke sikker, at de begge er langsomt synkende - den blå lidt hurtigere end den grønne, men jeg er ikke sikker.
Prøv at skyde en mail af til 2Biz - jeg mener det er dem, der får dem lavet.

Lars
31-07-2010 18:04
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #4
Hej Esben og Lars

Tak for svar. Jeg har tjekket æskerne og ifølge indpakningen er der ingen forskel på de to farver.

Jeg tager den blå med til vandet og ser hvad der sker - sender evt. en mail til 2biz?

Fortsat god weekend

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
31-07-2010 21:43
Sølvræven
Gæst

Besked: #5
(30-07-2010 22:00)Nikolai Kaad Skrev:  Hej

Er der forskel på Lawson neutral skydehoveder i forhold til om de er grønne eller blå i farven?

Jeg har netop fundet nogle blå på tilbud, men kan se at de også fås i mørkegrøn - vægten er den samme i den givne #.

Mvh

Nikolai

Hej Nikolai,

Jeg har en grøn intermidiate og en flydende i hvidBig Grin

Hvilken pris kan du få dem tilRolleyes

Venligst

Claus
31-07-2010 21:49
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #6
Jeg fandt dem til 200,- kr. pr. stk i Seatrout i Herning her i weekenden, men på deres hjemmeside står de til 349,- ?

Jeg tror jeg skal have et par stykker mere. Har lige klippet et 15 grams hoved til min XP 69½, og de små ti minutter jeg var på plænen idag var meget overbevisende Smile

Så nu vil jeg også have et 19 grams hoved til min XP 890 samt et 22 grams hoved til min switch #8

Mvh

Nikolai

31-07-2010 23:41
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #7
Hej Nikolaj.

Har lige været i Seatrout,iflg kassen er hovedet flydene. De skulle vidst komme på hjemmesiden idag.

Mvh
Esben
02-08-2010 13:59
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #8
Hej Esben

Ja, jeg så godt at der stod SH 6 F på min kasse, men bag på selve indpakningen stod der at linen sank med 1,6 cm/sek.

Derfor undrede det mig, da jeg andre steder har set Lawsons neutrale hoveder i farven mørkegrøn.

jeg har desværre ikke kunne teste linen ved vandet endnu

Mvh

Nikolai

02-08-2010 14:29
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #9
Hej

Efter en fin tur til kysten lørdag aften kan jeg nu konstatere, at den blå Lawson Neutral flyder.

Den kaster ganske udemærket og er dejligt blød og let at håndtere. Og så var det ganske let at lave løkker på den.

Mvh

Nikolai

09-08-2010 23:34