pattegrisen "ombygning"
Kim A.

fjenneslev
Besked: #1
pattegrisen "ombygning"
hejsa allei gæve flue bindere... jeg går og tænker lidt på hvordan blå gule røde sorte pattegrise kunne virke... jeg har overvejet at binde 3 af hver med forskellige belastninger Big Grin bare for at prøve
har i selv erfaret nogle ting med den flue i forskellige farver så sig endelig til Big Grin

Mvh
Kim a.
09-08-2010 21:40
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: pattegrisen "ombygning"
(09-08-2010 21:40)Kim A. Skrev:  hejsa allei gæve flue bindere... jeg går og tænker lidt på hvordan blå gule røde sorte pattegrise kunne virke... jeg har overvejet at binde 3 af hver med forskellige belastninger Big Grin bare for at prøve
har i selv erfaret nogle ting med den flue i forskellige farver så sig endelig til Big Grin

Husk lige på udgiften på en lille tusse pr. farve!! Cool

Den fanger fint i lys grå.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
10-08-2010 00:18
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #3
Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at købe nogle pink og lyse grå, hvis der er nogen, som er frisk på at binde nogle til mig - og hvis vi kan blive enige om en pris Smile

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
10-08-2010 11:47
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #4
Tror en sort kunne være rigtig fræk til natte timerne.. Smile

Har selv megen held med Grå, Orginal salmon farvet (pink), sand farvet og grizzley med forskellige krop

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
10-08-2010 14:11
Thorsen

Århus C
Besked: #5
Claus Eriksen er vist nok begyndt at binde dem med skum som ryg og let eller ingen belastning til fiskeri i de sene timer. Som natflue fylder den vel også godt i overfladen med det store spey-hackle.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
10-08-2010 16:32
Kim A.

fjenneslev
Besked: #6
hejsa alle sammen
man kan formindske prisen væsentlig hvis man vælger marabou jeg har fundet nogle "små" marabou fjer ved hunters universe i næstved som giver samme dejlige effekt i vandet som "spey hackle" men vil da prøve at binde en del pattegrise som vi sikkert kan finde en formidabel pris på så må i give tilbage meldinger om de kan fange fisk eller ej Big Grin
og jeg har pink "marabou" det eneste jeg lige skal ha købt hjem er nogle reje øjne syntes godt nok de er dyre så hvis en af jer kan lave dem eller kender nogen der sælger dem billigt samt 4-6 stinger kroge til en rimelig pris så skriv endelig
mvh kim A.
p.s tak for alle de svar... det er dejligt at se så megen aktivitet på en af mine tråde Big Grin

Mvh
Kim a.
10-08-2010 17:11
Kim A.

fjenneslev
Besked: #7
(10-08-2010 14:11)Klaus J Skrev:  Tror en sort kunne være rigtig fræk til natte timerne.. Smile

Har selv megen held med Grå, Orginal salmon farvet (pink), sand farvet og grizzley med forskellige krop

du har ikke særlig meget held af hvad vi ellers har snakket om Big Grin hahaha (*elsker at drille venner*)

Mvh
Kim a.
10-08-2010 17:13
Adversering
Kim A.

fjenneslev
Besked: #8
(10-08-2010 16:32)Thorsen Skrev:  Claus Eriksen er vist nok begyndt at binde dem med skum som ryg og let eller ingen belastning til fiskeri i de sene timer. Som natflue fylder den vel også godt i overfladen med det store spey-hackle.

Venligst
Lars

jeg har prøvet at binde lidt sjov der hjemme med hale af sort marabou og polar cenile (sort/glimmer) og et lille hackel på fronten uden belastning jeg mangler bare at finde ud af at gøre billedstørrelsen mindre så jeg kan oploade den her Big Grin men tror den er vild nok til natten eventuelt med skum ryg

Mvh
Kim a.
10-08-2010 17:16
Kim A.

fjenneslev
Besked: #9
(10-08-2010 11:47)Nikolai Kaad Skrev:  Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at købe nogle pink og lyse grå, hvis der er nogen, som er frisk på at binde nogle til mig - og hvis vi kan blive enige om en pris Smile

Mvh

Nikolai

det kan vi godt finde ud af skal lige være færdig med nogle ting "reallife" flytterod ftwBig Grin

Mvh
Kim a.
10-08-2010 17:17
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #10
(10-08-2010 17:13)Kim A. Skrev:  
(10-08-2010 14:11)Klaus J Skrev:  Tror en sort kunne være rigtig fræk til natte timerne.. Smile

du har ikke særlig meget held af hvad vi ellers har snakket om Big Grin hahaha (*elsker at drille venner*)

Er kun fordi jeg er endt på sjælland at mit held er forsvundet.. Big GrinBig Grin

Send mig retur til Jylland så skal jeg vise dig lidt.. Big GrinBig Grin

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
10-08-2010 22:53
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #11
Hej Kim

Det lyder godt. Kan du evt. sende et billede af dine fluer samt evt. en stk. pris. Jeg har set en del varianter og forskellige proportioner på netop pattegrisen og jeg vil gerne se fluerne inden vi handler Smile

Bare send mig en PB eller en mail på: nkaad@hotmail.com

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
11-08-2010 09:13
Kim A.

fjenneslev
Besked: #12
(10-08-2010 22:53)Klaus J Skrev:  
(10-08-2010 17:13)Kim A. Skrev:  

Er kun fordi jeg er endt på sjælland at mit held er forsvundet.. Big GrinBig Grin

Send mig retur til Jylland så skal jeg vise dig lidt.. Big GrinBig Grin

ja det har du snakket om længe Big Grin men hva sagde du ikke også at det skulle være min gave fra dig ? en tur der over med dig som fiskeguide Big Grin

Mvh
Kim a.
11-08-2010 19:39