Erfaringer om grejhandlere.
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #1
Erfaringer om grejhandlere.
Hvad med en tråd omkring vores grejpushere?
Jeg forestiller mig en løbende tråd hvor man giver sin mening tilkende hvis man har haft en god eller dårlig oplevelse med en forretning og derved give andre et bredere perspektiv på en forhandler end hvad man lige selv kan se.

Nu er vi jo lykkeligvis fri for sponsorer der skal lefles for i modsætning til visse andre steder.

Hvis der er stemning for ideen, skal jeg gerne være den første til at lægge nogle erfaringer frem Smile
15-08-2010 19:59
Adversering
123

Besked: #2
RE: Erfaringer om grejhandlere.
Det lyder da interessant. Sig endelig frem.

P.S. Hvorfor har du et SAS logo som dit avatar?
15-08-2010 20:15
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
Jeg har aldrig haft en dårlig oplevelse med en grejhandler - lige bortset fra, at nogle er sværere at få pruttet ned end andreWink. Men hvis jeg nu knækkede en dyr stage som var købt i den lokale butik, så skulle de godt nok ikke komme og sige at jeg kunne vente stangen repareret om ET ÅR!!!! AngryAngryAngry - Så måtte de låne mig en tilsvarende i mellemtiden!!!!!

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
15-08-2010 21:56
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
Hej

Jeg har da et par episoder jeg gerne vil refereAngel
Jeg havde engang en Orvis stang, der var købt hos Pandion i Hillerød. Efter nogle års brug gik hjulholderen løs. I mellemtiden var Pandion lukket, så jeg ringede til GoFi og sagde det som det var, og at jeg gerne ville betale for reparationen. De bad mig sende stangen, hvilket jeg gjorde .... et par dage senere kom stangen retur, hjulholderen sad som den skulle, og i følgebrevet lå der en check på mine forsendelsesomkostningerSmile
En anden gang bad jeg Salmon Fly om at skifte hjulholderen på en Scott SAS jeg havde købt brugt. Det var en ret slidt stang med lidt rust anløb ved flere af øjerne. Da jeg fik stangen retur fik jeg den aftalte regning på den nye hjulholder - men Kim havde også skiftet de slidte øjer uden aftale og beregningSmile
Hos Korsholm, Ækvator og Jan & Bo her i Odense har jeg altid fået en udsøgt god, professionel og venlig behandlingBlush

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
16-08-2010 00:20
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #5
Hej

Jeg har altid haft gode oplevelser ved at handle i Korsholm. Der har ikke været en eneste gang hvor jeg har forladt butikken og følt at jeg er blevet "prakket" noget på - snarere tværtimod, har udgansgreplikken ofte gået på, at hvis jeg ikke var tilfreds skulle jeg endelig komme tilbage med grejet.

Mht priser, så har jeg sjældent kunnet finde en vare billigere et andet sted - men det kan jo være rene tilfældigheder i forhold til det grej jeg har været ude efter.

Eneste anke er at butikken ligger temmelig langt væk fra Randers.

Hos Brasholt i Hjørring har jeg haft ca. samme oplevelser som i Korsholm - det er dog bare ved at være lang tid siden jeg har handlet deroppe, da Hjørring også ligger et stykke vej fra Randers Sad

Det gamle Petermann i Århus var super!

Generelt vil mener jeg at man ofte skal gøre sig fortjent til den gode service (og det gode tilbud), men at man som ny kunde godt kan mærke om der er et potentiale i butikken.

Go Fishing har jeg udelukkende brugt som netbutik - altid uden problemer

... og så har jeg et par gange handlet hos en tysk grejbutik (via nettet) og deres service og priser har været yderst tiltalende http://www.ffe-shop.de/catalog/index.php
Senest har jeg købt noget Simms Rivertek Midweight undertøj til 50 Euro pr. del (ca. 375,-), hvor det herhjemme kostede 900-950,- pr del. Mine Simms Freestone Waders blev også købt hos dem for ca. 980,- inkl fragt

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
(Denne besked var sidst ændret: 16-08-2010 af 09:00 Nikolai Kaad.)
16-08-2010 08:58
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #6
Hos Korsholm har jeg altid fået top betjening Big Grin

Grejbiksen i Trige Angry Jeg var ude for at prøve en Stinger GLX,efter at jeg havde prøvet den prøvede Ronni at presse mig meget til at købe den og ævlede om afbetaling.... Jeg har ikke været der siden og købte den et andet sted.....
16-08-2010 22:17
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #7
Jeg kun stort set kun positive oplevelser. Jeg mindes at jeg som 12 årig købte mit første fluehjul hos Jock Scott, fortrød købet, og først kunne få hjulet byttet til kontanter, da jeg troppede op med min far (han er 193 cm. og godt 100 kilo, Harry var ikke så stor Wink )

Bortset fra den episode har jeg haft masser af positive oplevelser hos Petermann, Salmonfly, Korsholm, Sportshuset og Grejbiksen. Jeg er barndomskammerat med Mik fra G.B. og jeg nyder at komme og drikke en kop kaffe i et uformelt miljø, samle lidt bindematerialer sammen, tjekke vinterens kursuskalender ud, samt at høre om fiskeriet i området, når jeg nu ikke selv spilder tiden med at fange fisk i bækken ved Laurbjerg.

K & B

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
16-08-2010 22:43
Adversering
Frederik

København N
Besked: #8
Jeg har ikke været i gamet i så mange år så har ikke rigtigt haft mig en fast grejpusher, men har lige nået at få mig 2 ture til tackleshop i farum og det må jeg nok sige var rigtig gode oplevelser, fandme synd at de lukker den fysiske butik. Ellers har jeg ikke været begejstret for den service jeg har fået i københavner butikkerne, jo de gør hvad de skal, men ellers ikke det store.

Det skulle lige være hvidovre sport som med et smil har modtaget mine scierra waders utætte 4 gange og hver gang givet et par nye, nu nænner jeg ikke at indlevere dem for 5. gangConfused

Jo og sportdres er så nært mit hjem at jeg har brugt en del tid der, men om det er fantastisk service hved jeg ikke om jeg synes. Og så er der jo salmon fly, har fået god service der nogle dage og mindre god andre, men da jeg selv står i butik så kender jeg udemærket til at have dage hvor overskuddet til at give formidabel service ikke er derUndecided Netop derfor har mine 2 ture til tackleshop overrasket, de havde rigtig travlt og alligevel endte de med at splejse liner for mig og iøvrigt sludre om løst og fast.

Mvh Frederik

http://www.vimeo.com/inwaders
http://www.facebook.com/inwadersmedia
17-08-2010 17:05
Rejen

Gribskov
Besked: #9
Har kun haft gode oplevelser i Salmon Fly desuden syntes jeg at fluesektionen i Jagt & Fiskerimagasinet ved Nørrevold er tip top.

/Rejen

Kysten kalder
17-08-2010 19:12
Kim A.

fjenneslev
Besked: #10
jeg har handlet ved neptun i rudsvedby i en del år efterhånden og kan kun sige at det er +++++ service der inde.. dog har han ikke så meget fluegrej så har desværre været nødsaget til at søge andre steder... dog er jeg utilfreds med den jagt og fiskeri i slagelse "sorøvej" aldrig har jeg mødt så "højrøvet" ekspedering... hunters universe i næstved er en ok forretning men jeg syntes de mangler en anelse tid til folk når de kommer og har for travlt med at stå bag kassen... ellers er det en ganske fin forretning jan og bo i næstved har heller ikke vagt min store interresse... men salmonfly har jeg ikke været utilfreds med regner med at kigge forbi korsholm og min barndoms grej forhandler brasholt når jeg når en tur op i det jyske igen Big Grin

Mvh
Kim a.
17-08-2010 20:10
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #11
Jeg kan kun sige godt om mine erfaringer med følgende butikker når vi snakker danske.

Korsholm, Sportshuset i horsens og Salmonfly. De levere alle en yderst fremragende service og står altid klar til at hjælpe en med det mindste. Har kun virkelig gode erfaringer med disse, og er uden tvivl nogen steder jeg glædeligt vender tilbage til og støtter Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
17-08-2010 21:21
123

Besked: #12
Hos Tackleshop, Korsholm (Jesper Tvilum) og Go-Fi (Staal og Clausen) har jeg altid fået tiptop betjening.
(Denne besked var sidst ændret: 29-08-2010 af 20:28 123.)
18-08-2010 15:02