[split] Vindelälven
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #1
[split] Vindelälven
Citér:Hej Martin.

............... jvf mine oplevelser med CTS Aff.X 10' #7'eren ved Vindelälven de sidste 3 uger. ................................

Venligst,

Ole

Lad os få en hurtig briefing - var der fisk i Kraddsele-området?

- og undskyld, at jeg stjæler tråden Blush

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
17-08-2010 00:16
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Orvis vs Sage
Hej Ole

Glæder mig vildt til at komme derop! Både for chance for storørred, men sandelig også for stallingfiskeriet. Hvilken #-klasse kræves for at lægge en Mepper no 5 ud? Big Grin

17-08-2010 15:28
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #3
RE: [split] Vindelälven
Hej Ole
I hvor god tid skal der bestilles "special-fiskekort" til de gode stræk? - og er hvornår er det sidste chance for at bestille en hytte hos Ingrid? Mine sædvanlige rejseledsagere har desværre pt lidt svært ved at kunne give endeligt tilsagn, ellers røg bestillingen afsted med det samme! Satser mest på slutningen af juli/starten af august, da fruen næste år har tidlig ferie. Så kan jeg jo smutte nordpå, når hun skal på arbejde igen Cool

18-08-2010 23:43
LCB

Besked: #4
RE: [split] Vindelälven
Åh ja, det er en af de elve der står højt på ønskesedlen "når børnen bliver lidt større" :-). Det er godt nok en vild gennemsnitsstørrelse på fiskene..... Og det lyder spændende med det gode stallingfiskeri - det er jo ikke just det elvene r kendt for i medierne!

Lars
19-08-2010 11:59