Afstemning: Ville du deltage i et kastekursus arrangeret i Fiskevand.dk regi?
Ja selvfølgelig skal jeg deltage.
Nej tak.
[Vis resulter]
Besked: Dette er en offentligt afstemning, andre brugere kan se din stemme.
Fiskevand.dk kastekursus?
123

Besked: #37
RE: Fiskevand.dk kastekursus?
Vi har vel en deltagerliste i afstemningen? Der er 12 indtil videre Big Grin
29-09-2010 21:09
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #38
(29-09-2010 21:08)schreiber Skrev:  
(26-09-2010 22:38)Brandt Skrev:  Hej Schreiber - (og undskyld min lille flabethed i en anden tråd Wink) - Har du spurgt Lasse?

Nej det har jeg ikke. Jeg formoder at manden kan læse, og hvis det var noget han ville og havde tid til, selv ville melde sig på banen Wink

Det kunne jo også tænkes, at manden har pli Wink

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
29-09-2010 21:45
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #39
(29-09-2010 21:09)schreiber Skrev:  Vi har vel en deltagerliste i afstemningen? Der er 12 indtil videre Big Grin

Hej Thomas

Det kan du ikke gå ud fra - ikke før præmisserne ligger klarDodgy
Jeg har f. eks. kun stemt ja under forudsætning af, at det bliver et arrangement der er åbent for alle FV brugere uanset medlemskab af FFFD (prøv lige at checke det navn du selv har givet tråden Cool )
Jeg deltager nok mest af sociale grunde, og derfor er deltager præmisserne vigtige for mig. Jeg er ikke sikker på, at jeg gider at køre til et FFFD arangement i ÅrhusConfused

Lad os nu lige få præmisserne klar!
Det kunne man f.eks få ved at spørge de mulige deltagere hvad de foretrækker - jeg kunne f.eks. godt forestille mig, at et formiddags arrangement i Odense med efterfølgende kysttur kunne lokke nogen FV'ere til Cool

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
29-09-2010 21:47
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #40
(29-09-2010 21:47)Martin Brøndum Skrev:  
(29-09-2010 21:09)schreiber Skrev:  Vi har vel en deltagerliste i afstemningen? Der er 12 indtil videre Big Grin

Hej Thomas

Det kan du ikke gå ud fra - ikke før præmisserne ligger klarDodgy
Jeg har f. eks. kun stemt ja under forudsætning af, at det bliver et arrangement der er åbent for alle FV brugere uanset medlemskab af FFFD (prøv lige at checke det navn du selv har givet tråden Cool )
Jeg deltager nok mest af sociale grunde, og derfor er deltager præmisserne vigtige for mig. Jeg er ikke sikker på, at jeg gider at køre til et FFFD arangement i ÅrhusConfused

Lad os nu lige få præmisserne klar!
Det kunne man f.eks få ved at spørge de mulige deltagere hvad de foretrækker - jeg kunne f.eks. godt forestille mig, at et formiddags arrangement i Odense med efterfølgende kysttur kunne lokke nogen FV'ere til Cool

venligst
Martin

Ovenstående kunne være en fin idé Smile

29-09-2010 21:53
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #41
Mht. kastekursus og betaling så er det jo helt sikkert at der bliver en eller anden form for brugerbetaling. Derfor synes jeg da det mest nærliggende(og formentligt billigste) vil være at alle melder sig ind i fffd og vi får en instruktør derigennem.

Jeg synes dog stadig det skal holdes i FV regi Smile

Nu kan jeg så se at der er 15 der gerne deltager. Det er alligevel mere end en enkelt instruktør kan varetage hvis vi skal have noget ud af det. Ydermere, hvilket niveau sigter vi efter? Er det basalt grejtilpasning samt overhåndskast eller er vi lidt længere end det?

Jeg synes jeg ser et par udfordringer her ...?
29-09-2010 22:07
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #42
jeg venter spændt. .

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
29-09-2010 22:12
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #43
Jeg afventer lige, indtil jeg kender tid og sted.

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
29-09-2010 22:32
Adversering
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #44
Hejsa...

Hvis jeg kan få det passet ind i min kalender, kunne jeg været meget frisk på at deltage. Har et par ting som skal pudses og rettes i mine kast, så det bliver pænere for " publikum " og mig selv Big Grin. Men det sociale har også stor prioriter, for de billeder og referat lyder til REN RÅHYGGE....

Nu kan jeg kun svare for mig selv, men det hiver mere hvis der også kunne blive tid til en tur på kysten....

K&B.
Uwe..
29-09-2010 22:41
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #45
Hej

Hvad med at dele den i toHuh
Problemet er, at vi er så langt henne på året, at udendørs arrangementer med efterfølgende fiskeri hurtigt begynder at knibe, hvis vi ikke er meget heldige med vejret (og vi mislykkedes med at lave et indendørs arrangement med Lasse sidste år Blush )

Hvis vi formidler et arrangement nu i FFFD regi for interesserede (eller kommende!) FFFD'ere som Thomas har foreslået - og så laver vi et brag af et arrangement ved skovsøen i Odense en lørdag i April for alle FV'ere med invitation af sitets to aktive instruktører (Lasse & Lars) .. så er der basis for både noget begynder / øvet, 1-hånds / 2-hånds .. med efterfølgende spisning og overnatning på campingplads og fynsk forårs fiskeri ved kysten hele søndagen?

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
29-09-2010 23:01
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #46
(29-09-2010 23:01)Martin Brøndum Skrev:  Hej

Hvad med at dele den i toHuh
Problemet er, at vi er så langt henne på året, at udendørs arrangementer med efterfølgende fiskeri hurtigt begynder at knibe, hvis vi ikke er meget heldige med vejret (og vi mislykkedes med at lave et indendørs arrangement med Lasse sidste år Blush )

Hvis vi formidler et arrangement nu i FFFD regi for interesserede (eller kommende!) FFFD'ere som Thomas har foreslået - og så laver vi et brag af et arrangement ved skovsøen i Odense en lørdag i April for alle FV'ere med invitation af sitets to aktive instruktører (Lasse & Lars) .. så er der basis for både noget begynder / øvet, 1-hånds / 2-hånds .. med efterfølgende spisning og overnatning på campingplads og fynsk forårs fiskeri ved kysten hele søndagen?

venligst
Martin

Super!! Cool

29-09-2010 23:09
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #47
(29-09-2010 23:22)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Af samme årsag skal jeg ikke regnes som tilmeldt, før konditionerne (tid, sted, regi og indhold) for arrangementet ligger fast.

Jeg deltager ikke i et FFFD arrangement i Århus - fordi min tid her i efteråret er knap og jeg prioriterer anderledes .. men jeg skal gerne medvirke til at arrangere det skitserede arrangement på Fyn til foråret - hvis vi kan blive enige med L&L om en prisCool

Venligst Martin

Malala Yousufzais
29-09-2010 23:35
jensen

Kolding
Besked: #48
Jeg er meget interesseret i både et kursus og smtidig pleje det sociale, så vi kan få set hinanden liveSmile.
Meningen med Thomas kontakt med fffd, var vel egentlig at få stablet et kursus på benene med nogle kompetente instruktører og samtidig få en fornuftig økonomi i projektet.
Sådan som jeg har forstået det drejer det sig om at samle 5 medlemmer af fffd, da de dermed stiller en instruktør til rådighed, men det kan måske også lade sig gøre at flytte denne til eventuelt Fyn, fremfor at skulle mødes i Århus, hvor 10-20 mand skulle transprteres til fra hele landet?Cool
Håber at vi får noget igang da det hurtigt bliver ustabilt med hensyn til vejr og vind.
Ellers er Martins oplæg da et glimrende forslag.Shy
Hilsen Flemming
30-09-2010 09:12