Fiskekonkurrence
Richard Verner

Besked: #1
Fiskekonkurrence
Søndag d. 19-09-2010 afholder Brede å lystfiskerforening deres årlige konkurrence. Brede å er beliggende i Sønderjylland mellem Løgumkloster og Bredebro. Den er også kendt som den "hemmelige havørredå". De senere år er der blevet fanget flere og flere laks. Dette, selv om foreningen ikke har sat laks ud i mange år. Det har så bevirket at vi har fået en kvote på 60 laks i år. Denne kvote er endnu ikke opbrugt, så muligheden får at fange en laks og hjemtage den er til stede. Da der ikke må gøres reklame for vores hjemmeside her, undlader jeg dette. Men jeg formoder du selv kan finde rundt på internettet, og der finde yderliger information.

knæk og bræk
Richard
14-09-2010 17:54
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Fiskekonkurrence
(14-09-2010 17:54)Richard Verner Skrev:  Da der ikke må gøres reklame for vores hjemmeside her, undlader jeg dette. Men jeg formoder du selv kan finde rundt på internettet, og der finde yderliger information.

knæk og bræk
Richard

Hej Richard

Det er ikke en 4-kantet regelSmile
Hvis hjemmesiden indeholder information der er nyttig for fiskevands brugere er man hjertlig velkommen til at linke!
vi er selvfølgelig ikke interesseret i links af udelukkende kommerciel karakter eller i links, der først og fremmest har til formål at skaffe trafik til andre sider - men foreninger, fiskekonkurrencer og uopbrugte laksekvoter .. det er så sandelig i FV's brugeres interesseSmile

For at gøre det let linker jeg hermed til jeres side:

http://www.brede-aa.dk/

venligst
Martin
(moderator)

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
14-09-2010 19:23