Nye åndbare
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Nye åndbare
Hej Alle

Lynlåsen i mine elskede Vision extreme zip er gået sig en tur. Og jeg tror ikke de står til at redde. De har holdt godt 3 år, så jeg klager bestemt ikke.

Da der ikke føres Vision i lokalområdet ser jeg mig om efter andre alternativer. Men hvilke kan i anbefale?

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 22-09-2010 af 20:16 Jan Fensten.)
22-09-2010 19:26
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #2
RE: Nye åndbare
Simms Freestone!

Jeg købte et par af den gamle model her i foråret og de har indtil videre været helt suveræne. Vandet perler af og pasformen er super for mig i str. LL.

Da jeg købte dem, kunne jeg få et par for 980,- inkl porto i en tysk netbutik, men de har desværre ikke flere - jeg har dog set dem i DK til omkring 1100,- - mener det var hos Skibby Jagt og fiskeri?

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
22-09-2010 19:56
123

Besked: #3
Det er vel ikke værre end at du kunne tage forbi Korsholm? Ellers så køb de størrelser du mener kunne passe over nettet og send resten retur. Hvis du har været glade for dem, hvorfor så ikke bare køre et par magen til? Wink

Jeg har et par Simms G3 som har en suværen pasform i XLL til en starut som mig. Nogle gange er de på bud til 2999 men de kan sikkert fås billgere hvis du gør lidt for det.
22-09-2010 21:08
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #4
Mb jagt og fiskeri har vist pt. et tilbud på dem
22-09-2010 22:07
Rasmus Bech

Randers
Besked: #5
Lige pt går jeg med cc6 fra Sceirra. Og de er sgu dejlige. Er ellers ik meget til det Skærra halløj Blush Men de er nu rigtig gode . Jeg fik dem anbefalet af Ronnie fra Grejbiksen, ville egentlig ha købt Freestone, men han fik mig overtalt Smile Der er også lynlås som i extreme zip fra Vision.

Kan ik andet end at sige thumbs up for dette produkt Smile

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
22-09-2010 22:15
Thomsen

Grenå
Besked: #6
Hvorfor ikke bare købe et par extreme zip igen? De har dem hos Almas i Ålborg til omkring 1500 kr.

Har selv et par og er rigtig glad for mine Smile
23-09-2010 20:29
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #7
Nå efter mange overvejelser, endte det med et par Simms headwater uden lynlås. Så må vi se hvoelænge de holder.
Tak for hjælpen.

Venligst

Jan, som netop har modtaget en fin ny bunddel til sin z-axis 486

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
23-09-2010 22:16
Adversering