Intet nyt fra kysten...
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Intet nyt fra kysten...
Jeg var ude med Kim Thomsen idag, jeg fik det skidt til sidst (knækkede mig op ad klinten) Sad og gad egentlig ikke rigtig mere. Det hjalp dog lidt på det da jeg lige skulle prøve et kast med Kims stang monteret med et nyt stradic og verdens bedste tobis imitation for enden - et 22 grams søm Big Grin 2 kast og bang! 51cm og 1,4kg, så var dagen reddet Smile

Jeg fangede også en hornfisk der var så tyk at jeg ikke kunne holde om den med én hånd! Jeg har godt hørt at de skulle være tykke her i efteråret, men den her havde vidst overdrevet. Desværre ikke noget billede af den.

(Denne besked var sidst ændret: 16-04-2013 af 22:49 Janus H..)
22-09-2010 20:17
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Intet nyt fra kysten...
Super god melding du har kommet med der Janus Big Grin

Stort tillykke med fisken. Det er en rigtig flot fisk.

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
22-09-2010 20:34
Morten Knudsen

Fyn
Besked: #3
Super - tillykke med den fine fisk Smile

Venligst,
Morten
-----------
Kystspin efter havørred er min passion
22-09-2010 21:59
Kim A.

fjenneslev
Besked: #4
tillykke med den fine fisk Big Grin dejligt at se Big Grin tog selv 5 undermåler her igår men men men... mangler dog stadig min første over målet

Mvh
Kim a.
23-09-2010 06:14
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #5
Dejligt at se at der fortsat kan fanges fisk. Tillykke med fisken!!

Nu er der planlagt halv fridag på fredag og en tur til Kalø Vig Smile - så mon ikke også der er mulighed for flex på klingen her??

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
23-09-2010 09:04
Janus H.

Djursland
Besked: #6
(23-09-2010 06:14)Kim A. Skrev:  tillykke med den fine fisk Big Grin dejligt at se Big Grin tog selv 5 undermåler her igår men men men... mangler dog stadig min første over målet

Det er bare med at komme ud, i år har chancen vidst ikke været større end den er nu her Smile Og lige pludselig, som regel når man mindst venter det, sidder den der Wink
23-09-2010 09:39
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #7
Der blev fanget 3 på orm i frednings bæltet ved Vive i går. Jeg var desverre selv kommet på fredet grundConfused, men heldigvis var der en venlig sjæl som fortalte mig deSmilet,og så vandrede jeg til bilfagmenteringe men ingen fisk at se. VH Niels

MVH Niels
23-09-2010 09:41
Adversering
Janus H.

Djursland
Besked: #8
(23-09-2010 09:04)Nikolai Kaad Skrev:  Dejligt at se at der fortsat kan fanges fisk. Tillykke med fisken!!

Nu er der planlagt halv fridag på fredag og en tur til Kalø Vig Smile - så mon ikke også der er mulighed for flex på klingen her??

Mvh

Nikolai

Der er rigtig mange fisk på kysterne nu, de kan bare godt være lidt svære at finde. I forgårs var jeg på en plads der nærmest kogte, jeg fangede og genudsatte en farvet på 45cm ca, og mistede yderligere et par stykker. Og det var på fluestangen. Igår, kun 12 timer efter var de væk.

Jeg synes i øvrigt jeg mister mange fisk i hugget på flue sammenlignet med spin Huh

Jeg har også tænkt mig at give vigen et par forsøg næste gang vinden gør det umuligt at fiske på yderkysterne, så du må endelig give lyd tilbage om de er begyndt at samle sig derinde Smile
23-09-2010 09:48
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #9
Hej Janus

Jeg skal nok lige give en melding på fiskeriet på fredag når jeg kommer hjem.

Det bliver også fluen som skal luftes, så vinden kan ende med at få det sidste ord mht plads, men jeg regner med at det bliver ved Kalø jeg fisker (jeg har nemlig mulighed for en kort tur på vej hjem fra Århus og så ligger Kalø så smukt på vejen)

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
23-09-2010 09:52
Thomsen

Grenå
Besked: #10
Ja det er ikke sådan når man skal stjæle fiskene for os andre Tongue

Ej det var en rigtig fin fisk du fik igår og en rigtig god dag ved vandet Big Grin
Men bortset fra den ene var der ikke ret meget aktivitet derude andet end undermålere.

Men nu går turen til Mariager fjord et par timer i stedet Smile
23-09-2010 13:27
Thomsen

Grenå
Besked: #11
Og tyveriet fortsætter...
44 cm og 1,1 kg var fætteren her Smile

Vi var ved Mariager fjord i dag og her vrimlede med fisk. Janus forsatte stilen fra igår og hev fiskene op på stribe på flue.
Jeg var mere beskeden og det lykkedes kun at kroge 2 undermålere til trods for at jeg væltede i tilbud på fluen Dodgy
Så weekenden skal vist bruges på timing af modhug på fluestangen.
23-09-2010 20:42
Rasmus Bech

Randers
Besked: #12
Sikke i kan Big GrinSmile

Jeg var både ved Gjerrild og ved Kragenæsset idag, og fik ikke andet ud af det end 3 mistede søm Blush

Tror da vist jeg smutter i fjorden imorgen med flue og spinnestangen, suppleret med regnorm Big Grin

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
23-09-2010 21:08