Stjerner:
  • 2 stemmer - 5 gennemsnit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Loop Adventure wadestøvler
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Loop Adventure wadestøvler
Jeg har nu gennem godt 4 år fisket med Loop´s Adventure vadestøvle.
Da jeg købte støvler syntes jeg, at her var en simpel støvle med forstærkninger de rette steder til en rigtig fornuftig pris 699,-. Ydermere er støvlen let, pasformen god, ankelstøtten mindre god. Men det kunne jeg leve med da jeg sjældent gæster rigtig vanskelig vadekyst, som man eks.vis finder i Sverige.

Nu har jeg brugt støvlen i 4 år. I den periode har jeg haft 2 par. Det første par blev lejlighedsvis skyllet efter brug. Men måtte give op under el-fiskeri i Århus å. Flere af støvlens snøre holdere var tæret og tålte ikke åen i rigtig høj vandstand.
Henrik Kure fra Jan & Bo var hjælpsom og tryllede et nyt par frem.

Par nr. 2 Blev modsat det første par passet og plejet, skyllet efter hver tur. Jeg vil tro at de er blevet brugt på 15-20 ture. Før de som deres forgænger måtte give op, igen var det galt med snøreanordningen.

Ønsker du en let & billig vadestøvle kan Loop Adventure vadestøvle fint anbefales. Men ønsker du en holdbar støvle, du kan udsætte for hårdere brug er dette ikke vadestøvlen du bør se efter.

http://www.looptackle.se/website1/1.0.1..../index.php

Vurdering: 3 af 6 mulige point

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 08-11-2009 af 12:14 Jan Fensten.)
08-11-2009 12:05
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Loop Adventure wadestøvler
Hej Jan

Smile
..rart med lidt brugervejledning!

Jeg FATTER ikke det med de tærede snørefæsterAngryAngryAngry
Jeg har selv et par Simms Rivertek, som jeg er vildt glad for - især om vinteren, fordi de er meget rummelige og kan bruges med tykke sokker. Men jeg har samme problem med spænderne. Jeg skyller dem og sprøjter dem med WD40 efter hver tur - ellers irer de helt vildtHuh
Jeg synes godt nok at det er ringe - der er så mange muligheder for at bruge materialer der holder!

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
08-11-2009 12:38