Fantastisk dag
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #1
Fantastisk dag
Jeg havde endelig efter langtids prøven fået lokket min bror med i fjorden til lidt fiskeri, men det var dog ikke svært mandag, vejret var jo fantastisk.
vi skulle starte fiskeriet ved 9 tiden, men da vi kom ned til pladsen var fjorden dækket af en tæt tåge.vi gik i gang med og gøre klar og tågen var stadig lige så tyk da vi gik i vandet. vi fiskede nogle timer og mærkede ikke andet den kolde efterårs vind. vi blev hurtig enige om at kaffe var den eneste løsning og vi fik hurtig suget en liter hverWink bøvs.

vi gik ud igen og fiskede strækket dog gik vi noget længere ud i vandet denne gang, men bror var dog hurtig fiske træt og gik ind og fiskede en vig. . jeg stod og kastede med min nye tcx og kastede egentlig mere end jeg fiskede men det var også ganske hyggeligt. . lige pludselig blev vandet TOTAL levende, jeg fik hurtig en fisk omkring 2 kg. og fik råbt til rené at kan skulle lette sin røv og komme ud igen. havde mistet 2 fisk enden han nåede ud til mig igen men rené fik lige en fisk i anden kast. de tog fluen helt ude i kastet omkring 25 meter ude i bølgerne, og vi fik mange hug. . det blev til 7 fisk fra 1.5 til 2.2 kg , alle visk udsat med det samme.

vi var desværre nød til og skulle køre midt i dette perfekte fiskeri fordi vi skulle køre til fucking tønder og hente renés værktøj fordi han havde fået arbejde..

lige en medling fra fjordenWink

venligst henrik

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
14-10-2010 13:19
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Fantastisk dag
Smile Godt at høre!!

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
14-10-2010 16:00
René Thomsen

Viborg
Besked: #3
RE: Fantastisk dag
Ja det var sgu en dejlig dag Big Grin Og især når det nu er sket 2 gange Tongue... GT89 Wink
08-11-2010 20:48