Ny flue pr
Thomsen

Grenå
Besked: #1
Ny flue pr
Var rent faktisk startet med spinnestangen i dag og vi var kommet et stykke ned af kysten da jeg ombestemte mig og gik tilbage efter fluestangen. Havde som så mange gange før dette efterår valgt min egen reje flue.
Tilbage ved min kammerat startede jeg med at fiske igen og mildest talt drillede det hele. Vi vendte dog om og fiskede tilbage mod bilen og dette hjalp rigtig meget. Der gik ikke mange kast før der sad en lige under målet, men i et spring for fødderne af mig, spyttede den fluen ud. 10 min senere mærker jeg et puf til fluen og 2 sekunder bander inde i mig selv over at sidde fast i noget tang men i samme øjeblik ryger fisken ud af vandet og hold da op et syn. Kom dog hurtigt til at tænke på undermåleren der smed fluen ud og blev lidt nervøs. Den startede meget stille og roligt og lavede ikke de vilde ting andet end at springe rundt. Men så tog fanden ved den og vupti var baglinen på vej af hjulet. Hvad der lige skete ved jeg ikke med dette udløb var åbenbart nok til at den var blevet træt og den fulgte pænt med ind og en god bølge kunne hjælpe den op på det tørre Smile

65 cm sagde målet båndet og hjemme siger køkkenvægten 3,5 kg. En virkelig flot overspringer der vist ikke havde planer om gydevandring i år.

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

22-10-2010 21:02
Adversering
Saltflyfish

Besked: #2
RE: Ny flue pr
Tillykke med en rigtig flot fisk.

Mvh
Christian
22-10-2010 21:05
Janus H.

Djursland
Besked: #3
Super super fedt kim! Den er virkelig flot, tillykke med den, det er fortjent Smile

Og at du så tager den på den reje, det er næsten at håne mig Big Grin (Jeg skal lige låne én med hjem næste gang, det gik jo fint med at kopiere din kobberbasse Rolleyes )
22-10-2010 21:09
jensen

Kolding
Besked: #4
Hej tillykke med den fine fisk og så på min egen reje flueShy, er det en Du vil dele med os andre?
Hilsen Jensen tònajt live
22-10-2010 21:19
Leif Chr.

Besked: #5
Tillykke med den flotte fisk, den slags måtte der gerne være flere af ved kysten Smile

Mvh Leif
22-10-2010 21:53
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #6
Sådan! Cool

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
22-10-2010 22:05
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
Møgflot fisk! Smile
22-10-2010 22:06
Adversering
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #8
rigtig flot fisk...

venligst Henrik

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
22-10-2010 22:34
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #9
Kanon Thomsen
Tillykke .. det er den slags fisk, der holder os alle i waderne selvom efteråret ruskerSmile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
22-10-2010 23:29
Thorsen

Århus C
Besked: #10
Flot fisk Kim, men hvad er dog det for et stykke stof du er ved at blive kvalt iTongue Har du fundet det på gaden eller er du med i en bande? He he.

Endnu engang tillykke med fisken. Janus du må bøje dig for kim's osterejeWink

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
22-10-2010 23:32
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #11
Flot blank fisk. Tillykke med den Big Grin
23-10-2010 00:02
Thomsen

Grenå
Besked: #12
Rigtig mange tak alle sammen Smile
Den havørred går vist som det flotteste jeg nogensinde har fanget.

Jeg skal nok tage et ordentlig billede af rejefluen og lave en bindevejledning. Der skal lige nyt batteri på kameraet først Cool
23-10-2010 10:14