Hurra for Grejbiksen
123

Besked: #1
Hurra for Grejbiksen
Lige en historie fra det virkelige liv. Jeg havde købt en stang hos Grejbiksen som for nyligt knækkede efter garantien var udløbet. Stangen var stort set ubrugt, og den var knækket klokkerent over i ferrulen hvilket uden tvivl indikerer en fabrikationsfejl. Efter en måneds venten får jeg at vide, at det ikke var muligt at finde en ny bunddel. Øv tænker jeg og tager ud til Grejbiksen, for jeg kan da i mindste bruge stangrøret til andre stænger. Det viser sig så, at Peder har fået reklamationen kringlet således, at de selv fik krediteret stangen og jeg derfor kunne vælge en en ny stang til samme pris i butikken. Det' sgu kongeservice! Hurra for Grejbiksen! Cool
26-10-2010 15:08
Adversering
123

Besked: #2
RE: Hurra for Grejbiksen
(26-10-2010 15:34)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Tør man spørge om, hvilken stang der er tale om ? Smile

Jeg har også kun oplevet GB som fleksible mht garantisager: Senest har jeg afleveret en knap 10 år gammel Sage G-IV 14'1#9 (som jeg iøvrigt er 3. ejer af.... Cool ), der uden tvivl også havde en fabrikationsfejl (konstruktionsfejl ? Dodgy ), idet den knækkede godt 1 cm over håndtaget, efter momentet fra Scania's store V8-motor havde bukket den stakkels stage i bund - og mere til..... Cool GB har taget stangen ind på garantien uden at kny, og jeg får lavet en ny bunddel til den kvit&frit ! Smile

Det var en Edge XSP 8.3' spinnestage. Tror det var noget Hardy har været inde over - sikkert noget lavet af mennesker på 150cm der lever af ris Wink
26-10-2010 15:43
Sølvræven
Gæst

Besked: #3
RE: Hurra for Grejbiksen
Øv trode lige web butikken var oppe at køreBig Grin

Men super service ja ^^

Venligst

Claus,
26-10-2010 16:25
Jim Nielsen

Rudkøbing