Kaste arrangement?
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Kaste arrangement?
Hej

Da det nu går så fint med fællesture tænkte jeg om der ville være interesse for et egentligt kastearrangement når vandene lukker?
Jeg kunne forestille mig følgende scenarier:

1: Vi finder en egnet lokalitet, ideelt set indendørs, og kaster løs. De gamle hjælper de nye!

eller - i prioriteret rækkefølge:

Vi sætter en deltagerbetaling og:
2: Spørger Lasse, om han imod reel betaling vil komme til f.eks. Odense og instruere.
Hvis Lasse fuldt forståeligt ikke gider bruge en dag på at rejse vestpå (.. der er nok også for langt til københavn, i betragtning af, at de fleste aktive brugere indtil videre er jyder:coolSmile - så
3: Spørger vi Erik Kyrping (GoFi) her fra Odense om han vil imod den samme reelle betaling som under punkt 2. Han er en rigtig flink fyr og han er fremragende til både fælles og individuel instruktion.
4: Jeg ved, at foreningen Fluekasteren (Fyn) har adgang til indendørs faciliteter i Odense kongres center. Vi spørger, om de - stadig imod betaling - kunne have lyst til at lave et arrangement for os. Jeg ved, at de har nogle meget kompetente instruktører!

I tilfælde af, at punkt 2 (Lasse) eller punkt 3 (Erik) bliver en realitet, så vil jeg gerne undersøge muligheden for at låne/leje en hal her i byen til formålet..

Var det en ide?

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
11-11-2009 13:33
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #2
RE: Kaste arrangement?
Jeg syntes det ville være en fremragende idé. Smile

Måske skulle vi starte med at mødes som beskrevet i punkt 1 og så derefter se om der var opbakning/basis for et større arrangement med hal og deltagerbetaling?

Men jeg er klar på begge dele - når vejret bliver bedre kan jeg også (på vegne af Randers Statsskole - som er min genbo) lægge en stor græsplæne/boldbane tilrådighed. Plænen er omgivet at høje træer og er derfor ikke alt for vindomsust.

Jeg kender også Bjarke Horst Jensen, som også tilbyder kasteundervisning (se http://www.fluekast.dk)

mvh

Nikolai
(Denne besked var sidst ændret: 11-11-2009 af 13:54 Nikolai Kaad.)
11-11-2009 13:39
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #3
Godt initiativ.

Jeg deltager også gerne.

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
11-11-2009 13:55
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #4
Hej Martin.

Jeg er meget interesseret. Efter at have koncentreret mig om 2-hånds 2 sæsoner er mit 1-hånds gået helt dødt og kaster som skidt Angry

Bruger betaling eller ej,så kommer jeg Big Grin

/Esben
11-11-2009 15:09
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #5
Det er en kanon ide Big Grin Godt nok er jeg selv igang med uddannelsen som nogen ved, men man kan altid bruge nye input og lære noget nyt.. hehe..

Jeg er med Cool

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
11-11-2009 15:34
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #6
Jeg er klar. Hvis alle i andre herinde er FFFD medlemmer, er der noget med at de udlåner inwtruktører
11-11-2009 19:51
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #7
Er medlem af både FFF og FFFD .. Big Grin

Men ang instruktør, så har vi kun Thomas Lang, Martin Kjelgaard, Lars Bentzen og Stig Hansen .. Men tager vi fyn burde vi nok kunne få Stig eller hvis heldig Martin på banen Smile

Men martin, er du gået igang med at undersøge lidt så vi kan se om vi kan få dette på benene ??

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
11-11-2009 20:57
Adversering
Janus H.

Djursland
Besked: #8
Jeg har længe gået med planer om at tage et decideret kaste kursus, så jeg byder ideén velkommen, betaling eller ej Smile Det er nogle sære teknikker man kan tillære sig når man kun fisker med flue ved åen om nattenBig Grin
11-11-2009 21:08
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #9
Jeg er også medlem af FFFD

/Esben
11-11-2009 22:01
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #10
(11-11-2009 20:57)kjgizmo Skrev:  Er medlem af både FFF og FFFD .. Big Grin

Men ang instruktør, så har vi kun Thomas Lang, Martin Kjelgaard, Lars Bentzen og Stig Hansen .. Men tager vi fyn burde vi nok kunne få Stig eller hvis heldig Martin på banen Smile

Kun ?! ..

Mig bekendt er de første fire alle yderst kyndige.

Jeg er dog ikke bekendt med hvem Stig og Martin fra Fyn er ? ..
11-11-2009 22:17
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #11
Hej Jakob

Regner med at Klaus hentyder til Stig M. Hansen og Martin Kjeldgård. Begge bor jo på fyn Angel

FFFD instruktører

Alle-> Skulle I være interesseret så har jeg ikke noget imod at trille over broen, altså Martin's forslag nummer 2.

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
11-11-2009 22:22
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #12
Lige præcist .. Smile Fandt dem på FFFD's hjemmeside..

Men vil være kanon hvis du gider Lasse Big Grin

Lige en side bemærkning, Lasse har du modtaget en mail fra mig ang certifisering da jeg har nogen problemer med min mail, så vil lige sikre mig den er fremme ?

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
11-11-2009 22:31