Fælles tur til syd sverige efter HØ.
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #1
Fælles tur til syd sverige efter HØ.
hey

Jeg sad og tænkte på de store ørreder der svømmer rundt på den svenske kyst i vinter månederne. .

andre der havde tænkt på en tur der over i det nye år. .

venligst Henrik

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
01-11-2010 23:10
Adversering
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #2
RE: Fælles tur til syd sverige efter HØ.
Er det en weekendtur eller en enkelt dag du har i tankerne?
01-11-2010 23:18
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
Jeg er fandme frisk på en januar-tur til sydsverige med is på teltet og rimfrost på soveposen - ligesom i gamle dageSmile
Fortsæt du bare det gode initiativSmile

PS .. jeg kan kun weekender i lige ugerBlush

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
01-11-2010 23:30
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #4
Kunne også have lyst - meeen i telt?? Min gasdrevne trangia kan knap nok varme vand til kaffen i frost!! Fra min side kommer det trods alt lidt an på vejret - gentager sidste års vinter sig, så bliver jeg sgu' hjemme!! Hytte eller vandrehjem til de magelige - så kan Brøndum bygge sig en iglo Big GrinTongue

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
02-11-2010 00:22
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #5
Jeg er også med så længe jeg ikke skal overnatte i telt med frost på Confused
(Denne besked var sidst ændret: 02-11-2010 af 00:42 Esben Ludvigsen.)
02-11-2010 00:40
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #6
(02-11-2010 00:22)Brandt Skrev:  Hytte eller vandrehjem til de magelige - så kan Brøndum bygge sig en iglo Big GrinTongue

hvis bare du gider hjælpe mig med at hive teltstængerne ud af bundfrosne løbegangeConfused

(tak for hjælpen sidstBlush)

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
02-11-2010 00:41
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #7
(02-11-2010 00:22)Brandt Skrev:  Kunne også have lyst - meeen i telt?? Min gasdrevne trangia kan knap nok varme vand til kaffen i frost!!

.. det er bare fordi jeg ikke har vist dig mit lille trick med at sætte gasdåsen ned i en af de små neophren poser, der egentlig er beregnet til drikkeflasker - med isolering på gasdåsen virker trangiaen perfekt ved -14Cool

Venligst Martin

Malala Yousufzais
02-11-2010 00:43
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #8
(02-11-2010 00:43)Martin Brøndum Skrev:  .. det er bare fordi jeg ikke har vist dig mit lille trick med at sætte gasdåsen ned i en af de små neophren poser, der egentlig er beregnet til drikkeflasker - med isolering på gasdåsen virker trangiaen perfekt ved -14Cool

Fedt trick!! Smile Tak, det er noget, der kan bruges!

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
02-11-2010 00:45
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #9
(02-11-2010 00:45)Brandt Skrev:  Fedt trick!! Smile Tak, det er noget, der kan bruges!

Det kan det nemli'Smile
En fed ting ved trangia gasbrænderen er, at den er af den avancerede type der forvarmer gassen - så hvis det blot lykkes at få gassen ud af dåsen i den rigtige legering .. så brænder den også perfekt på trods af kulden!
... var nødt til at eksperimentere sidste vinter, så jeg fortsat kunne brillere med mit glansnummer...hotdogs med det hele ... når jeg er i skoven med mine pleje-drengeCool

(jeg har en bensin brænder men jeg gider den ikke - de lyder som en jumbo under forvarming af motorerne når de kørerConfused )

Venligst Martin

Malala Yousufzais
02-11-2010 00:51
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #10
Jeg vil sgu også betinge mig en vis komfort ... Jeg duer ikke til telt og koldt vejr .. Men det er der vel også råd for Smile
02-11-2010 00:53
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #11
I må også gerne tælle mig med på dette.. Big Grin

Det kunne være rigtig spændende med sådan tur, især i godt selskab som altid. Kunne dog også godt tænke mig måske at høre lidt med den hytte..? Wink

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
02-11-2010 10:48
Thorsen

Århus C
Besked: #12
Er også frisk og gerne i eget telt. Så er Hr. Brøndum heller ikke den eneste der skal pleje sit frilufts gen og det kan jo være at man kan få tilfredsstillet sit OTAS i samme stund.Cool

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
(Denne besked var sidst ændret: 02-11-2010 af 12:22 Thorsen.)
02-11-2010 12:21