Simms garanti
JTHL

Aalborg
Besked: #1
Simms garanti
Jeg går og overvejer nye waders til næste sæson. Men hvordan er Simms garantien, er det livstid eller er det kun de 2 år ifølge købeloven?

Syntes det er mange penge at købe et par Simms waders, hvis nu de alligevel går i stykker efter 2 årRolleyes

Ifølge deres hjemmeside ser det umiddelbart ud til at man kan sende dem ind på livstid, hvis der er tale om fabrikationsfejl.

Med venlig hilsen
Jan
06-11-2010 08:55
Adversering
Ulrich

Hobro
Besked: #2
RE: Simms garanti
(06-11-2010 08:55)JTHL Skrev:  Jeg går og overvejer nye waders til næste sæson. Men hvordan er Simms garantien, er det livstid eller er det kun de 2 år ifølge købeloven?

Syntes det er mange penge at købe et par Simms waders, hvis nu de alligevel går i stykker efter 2 årRolleyes

Ifølge deres hjemmeside ser det umiddelbart ud til at man kan sende dem ind på livstid, hvis der er tale om fabrikationsfejl.

Fabrikationsfejl er en ting men du vil ganske hurtigt møde begrebet "worn out" og så er det frem med tegnebogen igen. Confused
Jeg er med på Simms vognen og er desværre afhængig af pasform og komforten. Og ja det er dyrt! Angel

"Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after."
06-11-2010 09:24
Sølvræven
Gæst

Besked: #3
Hej Jan,

Hvis ikke du absolut behøver det sidst nye på markedet så vent til der kommer udsalg her i foråret - så kan du handle gamle Simms modeller til halv pris.

Jeg fik den "gamle" guide classic waders samt jakke til 2600,- - et par LW waders samt en G3 jakke for 2400 -

Jeg syntes ligesom du at det er dyrt at give 3000 - 4000 for et par nye waders - så vent til udsalget - hvis det ik det lige skal være det sidst nye - så hænger det bedre sammenShy

Jeg har aldrig haft behov for at bruge garantien på mit Simms - det har fungeret upåklageligt (ved der er andre meninger om dette) men til halv pris ku jeg nok leve med en enkelt svipser.

Venligst

Claus,
06-11-2010 09:58
JTHL

Aalborg
Besked: #4
Jeg overvejer G3'eren, enten den almindelige model eller den nye convertible, syntes den er rimelig smart/praktisk. Men om lynlåsene osv er holdbare nok i længden er så et godt spørgsmål!

Nogle der har disse waders eller bare den alm. model som vil dele ud med deres erfaringer?

Med venlig hilsen
Jan
09-11-2010 17:47