Åndbare waders
Rejen

Gribskov
Besked: #1
Åndbare waders
Hejsan gutter.

Mine waders er efterhånden blevet godt trætte og nu har jeg besluttet mig for at købe et par friske af slagsen.

Før jeg kaster mig ud i investeringen vil jeg lige høre om folket herinde har nogen anbefalinger :rolleyes: :huh: :huh:

Væmligst Rejeøjet ;)

/Rejen

Kysten kalder
(Denne besked var sidst ændret: 08-11-2010 af 19:47 Rejen.)
08-11-2010 19:44
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Åndbare waders
Er i gang med Vision Extreme nummer to. De gamle, som nu er reserve, har aldrig været utætte (ca 5 år gamle) - det samme gælder de nye (med lynlås). De er nu 1½ år gamle.

Inden da havde jeg et par vandopløselige fra Fenwick Angry

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
08-11-2010 19:56
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #3
Jeg bruger også visions extreme zip. Dog har jeg byttet et par gange pga utætheder men ellers en dejlig waders. Desværre er den udgået af sortimentet og afløst af Ikon som dog også ser fine ud. Vision laver deres waders i mange forskellige størrelses-sammensætninger hvilket for mit vedkommende er en nødvendighed.

Til slut vil jeg lige slå et slag for waders med lynlås. Det er sgu den bedste opfindelse siden den dybe tallerken! Jeg skal aldrig igen have waders uden.
08-11-2010 20:32
martin_b

Sønderjylland
Besked: #4
Lynlås siger du. Jeg har gået og holdt mig tilbage med at købe waders med lynlås, fordi jeg har svært ved at tro på at de er pålideligt tætte. Men jeg er godt nok tæt på at prøve et par, for jeg har efterhånden nået en alder, hvor lynlåsen vil gøre det lidt lettere at være afsted, om jeg så må sige... Specielt i den kolde tid, så man ikke behøver smide jakken.
Er det i lynlåsen der har været utæt på Vision, eller er det andre steder?

Mvh. Martin
08-11-2010 20:45
Thomsen

Grenå
Besked: #5
Visions Extreme zip er nogle dejlige waders. Købte mit første par for 15 måneder siden og fik dem byttet på garantien i foråret. For ca 1 måned siden var den igen gal og har endnu engang fået dem byttet. Begge gange har det været lynlåsen det har været galt med.
Har nu fået et par Vision Ikon uden lynlås og de virker til at være i bedre kvalitet end extreme zip.

Waders med lynlås er nu dejligt, men synes ikke det gør den store forskel hvis der ikke er en lynlås.
08-11-2010 21:16
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #6
Uanset hvad du beslutter dig for, så undgå waders med syninger udsatte steder :-)

Dette er mine scierra cc4, med uheldige syninger mellem knæene: http://www.youtube.com/watch?v=wOP8PEjWfjI

Venligst Nikolai

(Denne besked var sidst ændret: 09-11-2010 af 11:31 Nikolai R..)
08-11-2010 21:21
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
Ingen af gangene var problemet i relation til lynlåsen for mit vedkommende.
08-11-2010 22:31
Adversering
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #8
Jeg havde ikke problemer med lynlåsen i mine CC6,men man kan jo selvfølgelig have købt en mandags model.... Rolleyes
08-11-2010 23:28
martin_b

Sønderjylland
Besked: #9
NMR: sjovt, jeg har lige fået byttet et par CC4 fordi begge sokker blev utætte. Så fik jeg et par nye, som allerede ved leveringen havde en begyndende tendens til at se ud som dine CC4 i knæene. Dem har jeg så lige fået byttet til endnu et par. Så må vi se. Men jeg tror du kan gå til din forhandler og få ombyttet dine, for tilsyneladende anderkender Svendsen Sport det som et problem.

Mvh. Martin'
09-11-2010 20:23
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #10
Tror du har været heldig at foregribe skaden :-)

Fik følgende svar fra Svendsen Sport:

det er beklageligt at du føler at du har problemer med et af vores produkter. Det undrer mig dog, at du skriver direkte til os som producent. Da vi på grej markedet har et ry for at løse eventuelle problemer allerede i butikken.

Derfor antager jeg at du har reklameret vaderen der hvor du har købt den, med fremvisning af kasse bon. Butikken må derfor have vurderet at de ikke har været reklamations berettiget. Efter at ha set dit klip på nettet, vil jeg også mene at der ikke er tale om normalt slid.

Vi takker dig for din henvendelse, hvad vi evt. kan hjælpe dig med, er at sende dig et klip fra andre vaders som du så kan lime på. Jeg kan se på nettet at det er en løsning du selv har kigget på.

Send mig din adresse hvis dette kunne være en mulighed.

Med venlig hilsen

XXXXX XXXXX

Svendsen Sport A/S

Jeg købte mine i UK for en tusse, så det kunne dårligt svarer sig at sende dem retur med bon o.s.v. :-) Tror mit næste par skal være Vision Gillie, efter at have nærstuderet materialer, priser og placering af syninger!

Venligst Nikolai

(Denne besked var sidst ændret: 10-11-2010 af 15:32 Nikolai R..)
10-11-2010 15:21