Efterlysning !!!!!!!!!
Fiskefidusen

Besked: #1
Efterlysning !!!!!!!!!
Hej alle i gæve lystfiskere.

Vi har lige brug for jeres hjælp.

Vi var en tur ved Fladbjerg ved Mariager Fjord idag .

Kort tid efter vi gik ud i vandet for og fiske kom der en lys grøn metalick Golf 2 .

De kørte op på siden af vores bil og inden vi kunne komme i land, havde de fået startet vores bil og begge biler kørte fluks mod hadsund.

Bilen vi fik stjålet er en sort golf 3 med Nummerplade XD 32 101

Skulle i se bilen stå et sted langs fjorden, så ring venligst til nordjylands politi og sig hvor i har set den.

Så Gutter pas på jeres biler, det der ikke burde ske sker og vi er nu 2/3 fatigere i grej da det lå i bilen.

Med venlig hilsen fiskefidusen.

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

(Denne besked var sidst ændret: 14-11-2010 af 13:53 Fiskefidusen.)
14-11-2010 13:50
Adversering
Fiskefidusen

Besked: #2
RE: Efterlysning !!!!!!!!!
(14-11-2010 13:57)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hold da helt kæft hvor langt ude, det er sgu ikke så lidt frækt !!! Angry

Jeg skal netop afsted til fjorden nu - jeg kigger efter Golf'en....

Tysinde tak Ole.
14-11-2010 14:02
Rasmus Bech

Randers
Besked: #3
Det er satme frækt syntes jeg ! Satans bøsserøve. Blir så harm når jeg læser sådan noget...

Jeg skal nok holde øjne og ører åbne ! Er ved fjorden 3-4 gange om ugen !

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
14-11-2010 17:34
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #4
Føj for en oplevelse!!Angry

Jeg har selv tænkt tanken et par gange ved netop den plads, hvor der holder biler ind mens jeg fisker - men det har mest været frygten for indbrud i bilen, som har været fremtrædende - ikke frygten for at de render med hele pakken!!???Dodgy

Håber I får bilen retur

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
14-11-2010 17:38
Fiskefidusen

Besked: #5
Hej alle i gæve gutter.

I skal bare vide at alt jeres hjæp er yders verdsat.

Det er rart og vide man ikke er alene i verden og at der er folk der gerne holder et øje åbent på fisketuren eller i deres hjemby og omegn.

vores hjemmeside er kun en hobby side inden for fiskeri, men kan vi hjælpe andre på nogen måde er i yders velkommende til også og kontakte os.

Vi har små 180.000 kliks på vores hjemmeside på et år, så her er der også en mulighed for, at der er nogen der kan hjælpe jer skulle der være brug for det.

Mvh Michael og Donald.
(Denne besked var sidst ændret: 15-11-2010 af 14:59 Fiskefidusen.)
15-11-2010 14:52
Fiskefidusen

Besked: #6
Hej til jer alle.

Bilen blev fundet dagen efter på Broløsvej i Mariager, hvor en person havde set bilen og meldte den til politiet.

Skulle en af jer være personen der fandt billen takker vi dig / jer mange tusinde gange.

Bilen var tømt for alt, det regnede vi også med, men bare det og få bilen tilbage så de kan komme på arbejde og få deres børn afleveret i skole er rent guld, her kommer hvad der var i bilen i anden række.

tusinde tak for alt og lad os alle blive ved med og hjælpe hinanden, det virker åbenbart.

Mvh. Michael og Donald.
(Denne besked var sidst ændret: 17-11-2010 af 12:41 Fiskefidusen.)
17-11-2010 12:40
Rasmus Bech

Randers
Besked: #7
Dejligt at høre at den er dukket op !
Har selv kigget ihærdigt efter den de sidste par ture jeg har haft i fjorden.

Men alligevel surt at der ingen grej er ... Det er bare at vente på forsikrings-moneterne, og så ud at købe nyt lir!

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
17-11-2010 12:48
Adversering
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #8
Det var sku godt, at du/i har fået bilen tilbage og hverdagen bliver normal igen....

Mon i at farmand" for lidt flere "lommepenge" Big Grin, så han kan komme i baljen igen...

K&B
Uwe
22-11-2010 14:47
Fiskefidusen

Besked: #9
Hej Uwe.

Ja det er fint og få bilen tilbage med smadret motor, så der her bliver en godyl regning til Kammyen.

Og nej der bliver ingen glæde ved fiskevandet foreløbigt.

Det vi har mistet er vores et og alt, så mange års sammensate ting der bare virkede for os.

Og vi kunne få dem til og funke.

Nej det er ikke som og miste et barn men det er sky tæt på, vi kan ikke bare købe noget nyt og så det det.

Historie min ven håber du forstår.

Mvh Michael
(Denne besked var sidst ændret: 23-11-2010 af 16:44 Fiskefidusen.)
23-11-2010 16:43