Hvad ville du vælge??
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #1
Hvad ville du vælge??
Hejsa...

Jeg har planer om at tage ud i løbet af ugen, på en af de linkede pladser. Da jeg ik er så god til at se hvad jeg skal være opmærksom på, vil jeg gerne trække lidt på jer udfra hvad i kan se. Ja jeg ved godt at den bedste rådgivning, vil være at se pladsen i IRL.
http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_...6&t=h&z=16

http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_...6&t=h&z=16

Håber at både link og at i udfra billed, kan råde og give mig lidt hjælp efter pladser via Maps.

K&B
Uwe
15-11-2009 21:20
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Hvad ville du vælge??
Hej Uwe

Har du bil?

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
16-11-2009 00:26
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #3
Hejsa Martin...

Ja det har jeg hvis i min bedre ½ del skal bruge den, men så kan jeg tage min scooter.

Hvis det var muligt ville jeg også gerne høre lidt om, når i søger nye pladser via eks. Maps hvad kigger i så efterHuh.

K&B
Uwe
16-11-2009 04:58
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
Hej Uwe

Når jeg spurgte om bil, så er det fordi jeg kender nogle hotspots, men de ligger længere fra København end de pladser du har fundet. Er jo gammel nordsjællænderCool

Ellers ville jeg generelt kigge efter badekar (mørkt vand tæt under land med sandrevle udvendig!), når det er så mildt forårstiden som tilfældet er. Jeg målte vandtemperaturen ved Djursland i går. Vandet er 9 grader, så badekarene skulle stadig holde fisk.

Det virkede godt nok ikke igår på fællesturen med det må Ole og Klaus skændes videre omTongue

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
16-11-2009 09:42
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #5
Hejsa Martin...

Ja det havde jeg på fornemmelsen at du var, for jeg mener du har snakket om RågelejeBig Grin.
Hvis ik jeg er ude med med klubben ( strandkarpen ), forgår mit fiskeri for det meste på Nordkysten og her er nogle af de steder... Julbæk- Plantagen-Nakkehoved-Smidstrup-Hald-Det lyserøde hus ( tisvildeleje ).
En plads jeg har lidt i kikkerten er Udsholdt, som jeg kunne forstille mig at jeg besøgte i nær fremtid.

Mht vand-vind-temp.... Mindes jeg noget om at jeg har hørt Claus Eriksen, komme med en udtagelse... Perfekte forhold, men bare ingen HØTongue.

K&B
Uwe
16-11-2009 11:04
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #6
Ingen kommentare på de manglende fisk fra Djursland.. Big GrinBig Grin

Uwe, ville super gerne hjælpe dig med pladser men kender kun til nogen på vestsjælland, som du kan læse meeget mere om på

http://www.kystfluefiskeren.dk/index.php

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
16-11-2009 13:31
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #7
Hej Uwe

Jeg vil gætte på, at det meste af nordkysten stadig fisker .. måske især ud imod hjørnerne ved Isefjord og Øresund?

.. men prøv at tjekke området imellem Lynæs og Sølvager på Google Cool

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
16-11-2009 13:42
Adversering
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #8
Klaus...
Naaa billederne siger vel det meste om fangstenTongue. Det ser dog udtil at i har rå hygget jer, med både grej og mandehørmBig GrinBig Grin. Det eneste jeg kender til din egn er Frølund....

Martin..
Ok jeg tjekker og googler det, så bliver det nok der at turen fører hen. Ik at du skal stå til regnskab for en evt. nul-tur, men udfra at du har mere kendskab/viden til de forskellige pladser.
For jeg har en fornemmelse af, at jeg besøge pladserne på de forkert tider på åretUndecided.

K&B
Uwe
16-11-2009 16:43
Daniel Heinrichsen

Besked: #9
Uwe dog at sige du fisker på de forskellige pladser på forkerte tidspunkter...

Men det er rigtig der er nogle periode der giver mer på nogle pladser end andre på et givent tidspunkt...
Men det gælder om at have fluen i vandet, ellers fanger man ik noget....

Hvis det gælder nordkysten kan du som sædvanlig bare ligge lidt post i min mail her på siden og jeg skal svare på det Big Grin...
Er det ikke på tide at vi for en tur snart...?
Evt en forumstur, evt til "min" del af nordkysten Big Grin Big Grin Big Grin...
Så skal i nok få store fisk og mange hahahah Big Grin ;-)

Mvh
Daniel
16-11-2009 16:51