Chest pack forslag
Henning

Asnæs
Besked: #1
Chest pack forslag
Vil høre om jeres erfaringer med chest pack,
har set nogle forskellige på nettet, men er det bedst med 2 små tasker foran eller en stor,
har kigget på orvis safe passage chest pack,
syntes ikke der er så meget udvalg herhjemme så kender i nogle gode steder,
syntes orvis er lidt dyr, så prisen spiller selvfølgelig også ind, men vil også have noget ordentligtSmile
11-12-2010 19:49
Adversering
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #2
RE: Chest pack forslag
Hej Henning

Hvor meget grej regner du med at skulle slæbe rundt på?

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
11-12-2010 20:15
Henning

Asnæs
Besked: #3
det ved jeg såmænd ikke, det er ikke det vilde ( endnu) Rolleyes
jeg vil begynde af fiske mere langs kysten, indtil nu har det mest været fra båd nemlig,
syntes bare de virker smarte at man kan have en vindjakke, mad og termoflaske med ogsåSmile
(Denne besked var sidst ændret: 11-12-2010 af 20:37 Henning.)
11-12-2010 20:37
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #4
Hej Henning

Hvis du skal have vindjakke, madpakke og termoflaske med så vil jeg forelså dig at kigge efter en chestpack med rygsæk modul på Smile Ellers bliver det en tung sag at slæbe rundt på for nakken.

Personligt bruger jeg en william jospeh fra deres mag serie, Amp, og der kan lige være en flueæske, peang, forfangsmaterialer og lidt andre småting, vindjakken har jeg på (vadejakke) og det med madpakke og termos bruger jeg ikke, har en halv liter vand/sodavand i en holder i bæltet, og er det en lang tur, trangiaen/engangsgrill i bilen til maden Blush Men jeg er også lidt minimalistisk anlagt mht hvad jeg slæber rundt på under fisketure.

Mvh
Lasse

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
11-12-2010 20:49
123

Besked: #5
(11-12-2010 20:37)Henning Skrev:  det ved jeg såmænd ikke, det er ikke det vilde ( endnu) Rolleyes
jeg vil begynde af fiske mere langs kysten, indtil nu har det mest været fra båd nemlig,
syntes bare de virker smarte at man kan have en vindjakke, mad og termoflaske med ogsåSmile

Med flue eller spin?
11-12-2010 20:49
Henning

Asnæs
Besked: #6
er lige startet med flue, og kan godt se at det bliver mest det jeg kommer til at fiske i fremtidenSmile
11-12-2010 20:57
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #7
Jeg har ejet en Fishpond shooting star rygsæk med tilhørende chestpack. Det er lækkert forarbejdede grejer i en god kvalitet. Rygsækken kan laste så meget at den bliver træls at slæbe. Ligeledes kan chestpacken rumme så meget at den stikker 10cm ud fra brystet og så synes jeg faktisk den bliver uhandy.

Pt. har jeg en simms rygsæk med en lille chestpack. Rygsækken er genial fordi den sidder rigtig godt på ryggen. Chestpacken er ret lille hvilket gør den mere handy og knap så irriterende. Dog sidder den ikke så godt fast mod kroppen som Fishpond'en
11-12-2010 21:13
Adversering
Henning

Asnæs
Besked: #8
Jeg har faktisk haft kigget på den fishpond, men syntes også den så lidt stor ud,
der syntes jeg orvis så noget mindre ud i rygsækken,
men super at høre din erfaring, hvad hedder den simms du har nu
11-12-2010 21:19
123

Besked: #9
(11-12-2010 20:57)Henning Skrev:  er lige startet med flue, og kan godt se at det bliver mest det jeg kommer til at fiske i fremtidenSmile

Har du brug for en chestpack? Jeg kan have alt mit grej (både flue og spin) i jakken.
11-12-2010 21:24
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #10
Hej Henning

En mellemting mellem et rygsæk modul og en trad. chestpack kunne være denneher.

http://www.williamjoseph.net/products/product_11.aspx

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
11-12-2010 21:27
Henning

Asnæs
Besked: #11
man kan vel godt leve udenRolleyes
men syntes det er rart på længere ture at man som sagt kan have mad, drikke med, syntes også hurtigt at når man har grej i jakken "hænger" den, der sidder det andet bedre på kroppen ser det ud til.
og så er der den detalje, at min kære mor vil gerne give mig den i julegaveBig Grin
11-12-2010 21:28
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #12
(11-12-2010 21:19)Henning Skrev:  Jeg har faktisk haft kigget på den fishpond, men syntes også den så lidt stor ud,
der syntes jeg orvis så noget mindre ud i rygsækken,
men super at høre din erfaring, hvad hedder den simms du har nu

Det ved jeg faktisk ikke? Det er sådan en lille sølvgrå og orange tingest Cool
11-12-2010 21:36