Åbent vand ved jylland
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #1
Åbent vand ved jylland
Kulden slipper ikke lige sit tag i det danske land,desværre Dodgy Men Jeg vil gerne en tur på kysten d.28 eller 29 Dec.

Men hvor kan jeg dyppe fluen ved de jyske kyster ?
21-12-2010 19:15
Adversering
Rasmus Bech

Randers
Besked: #2
RE: Åbent vand ved jylland
Mit bedste bud er yderkysterne på Djursland, eller Helgenæs.... Jeg ved at Kalø Vig er lukket fra Egens og over til Ruinen. Det er de sidste meldinger jeg har fået.

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
22-12-2010 00:26
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #3
Så må jeg hellere væbne mig med tålmodighed og håbe det ikke varer til marts/April igen Angry
22-12-2010 13:09
Rasmus Bech

Randers
Besked: #4
(22-12-2010 13:09)Esben Ludvigsen Skrev:  Så må jeg hellere væbne mig med tålmodighed og håbe det ikke varer til marts/April igen Angry

Jeg har det også ret stramt med at skulle vente så lang tid igen i år ! Det sucks bare alt for bredt, og imens det hele står på, æder skarven bare rub og stub i åen Sad

Men jeg glæder mig helt vildt til forårets geddefiskeri i gudenåen. Jeg tror det blir vildt. Rigtig vildt!
Håber på et par af de store madammer falder for min Bob Clouser igen i år Smile

Ellers er der jo ikke så meget andet at lave i den her tid end at bruge en helvedes masse penge på at pleje sin FTAS Blush

Rasmus - som prøver at finansielt retfærdiggøre et muligt køb af et Waterworks Vanquish... Shy

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
22-12-2010 14:10
Sølvræven
Gæst

Besked: #5
(21-12-2010 19:15)Esben Ludvigsen Skrev:  Kulden slipper ikke lige sit tag i det danske land,desværre Dodgy Men Jeg vil gerne en tur på kysten d.28 eller 29 Dec.

Men hvor kan jeg dyppe fluen ved de jyske kyster ?

Hej Esben,

Nu der jo langt frem til den 28-29 - Temperature under frysepunktet dag og nat de næste 5-6 dage gør det ikke bedreConfused

Men en mulighed i Østjylland ku være Skødshoved som beskrevet i tråden her omkring forum vintertur http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=305&pid=4513

Eneste problem Big Grin Når Skødshoved er isfrit skyldes det som hovedregel at vinden er i østlig retning - og den er altid kold på denne årstidBig Grin

Venligst
22-12-2010 21:00
Thorsen

Århus C
Besked: #6
(22-12-2010 14:10)Rasmus Bech Skrev:  Jeg har det også ret stramt med at skulle vente så lang tid igen i år ! Det sucks bare alt for bredt, og imens det hele står på, æder skarven bare rub og stub i åen Sad

Men jeg glæder mig helt vildt til forårets geddefiskeri i gudenåen. Jeg tror det blir vildt. Rigtig vildt!
Håber på et par af de store madammer falder for min Bob Clouser igen i år Smile

Ellers er der jo ikke så meget andet at lave i den her tid end at bruge en helvedes masse penge på at pleje sin FTAS Blush

Rasmus - som prøver at finansielt retfærdiggøre et muligt køb af et Waterworks Vanquish... Shy

I øjeblikket er der heldigvis også kommet låg på mange af de åer (specielt dem med langsom vandføring), Guden åen inklusiv. Det kan vi da håbe kan tynde lidt ud i den sorte fugl, vinteren var efter sigende også ond ved dem sidste år, men den skal nu nok finde vej til spisekamret alligevelUndecided og de skal jo også være her.

Jeg havde også håbet på lidt fisketid her i julen, men med max -5 grader om dagen og 10-12 s/m fra nord, tror jeg nu nok at jeg bliver hjemme ved lillemor og den varme kaffe. Så må man jo håbe at træet gemmer lidt medicin til de der trænger. God bedring RasmusSmile, Vanquish eller ejSmile.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
22-12-2010 21:15
Leif Chr.

Besked: #7
Et øjebliksbillede fra randers fjord Big Grin bare det snart får ende Confused

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

22-12-2010 21:50
Adversering
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #8
Der står også et par stykker ved den lokale sø Dodgy
22-12-2010 22:51
Thorsen

Århus C
Besked: #9
Kan oplyse at der i dag var fiskbart ved Moesgård. Ingen fisk at se eller mærke dog, men hva et par timer med kolde fingre, slår til hver en tid at gøre rent der hjemmeSmile. Der var få steder med grødis, men ikke noget der var i vejen.

Det er ret flot at gå på kysten i øjeblikket, mange smukke isformationer at kigge på, hvis fiskene ikke viser sigRolleyes.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
02-01-2011 23:30
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #10
Nogen der kender til noget åben kyst lidt længere syd på end moesgård ?

Fiskefeberen er efterhånden så slem at jeg sidder og pudser stænger og vasker liner...på trods af de ikke trænger Rolleyes
03-01-2011 23:02
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #11
(03-01-2011 23:02)Jim Nielsen Skrev:  Fiskefeberen er efterhånden så slem at jeg sidder og pudser stænger og vasker liner...på trods af de ikke trænger Rolleyes

.. så er det, at man skal til at gøre lidt mere ud af fluebindingenTongue

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
03-01-2011 23:08
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #12
Så sandt Martin, jeg har dog indset at mine evner udi fluebinding ikke rækker pokkers langt og nok heller aldrig kommer til det Rolleyes
03-01-2011 23:22