Djursland søndag.
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #1
Djursland søndag.
Jeg er ved og gå til af fiskefeber, køre derfor til jernhatten søndag og jagter ørreder.
Er der nogen der skal med.

venligst Henrik

Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
23-01-2011 23:34
Adversering
Lars Troels

Møldrup - Viborg
Besked: #2
RE: Djursland søndag.
(23-01-2011 23:34)Henrik Thomsen Skrev:  Jeg er ved og gå til af fiskefeber, køre derfor til jernhatten søndag og jagter ørreder.
Er der nogen der skal med.

venligst Henrik

Hvornår havde du tænkt dig at køre? Jeg overvejer lidt at tage med!

Du kunne jo også køre med til Skals Å en dag, hvis ikke du kan holde fiskefeberen nede!

Hilsen

Lars

Har stænger der kaster 10 meter længere af sig selv. Medlem af FTAS Foreningen i Danmark
(Denne besked var sidst ændret: 24-01-2011 af 08:42 Lars Troels.)
24-01-2011 08:40
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #3
Planen var at jeg vil ramme kysten omkring middag, mens der stadig var lidt varme og hente fra en forhåbenlig skyfri himmelWink

Jeg kunne nok også koge en suppe hvis der var stemning for det.

venligst Henrik

Venligst Henrik Thomsen
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
24-01-2011 12:46
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #4
Hvis du lige rører en fin osso buco sammen, er det sgu lige før jeg kan lokkes med Big Grin
24-01-2011 12:57
Henrik Thomsen

Møldrup Jylland
Besked: #5
så kunne du lige tage et par gode flasker Amarone med. 2004 var en super årgang.Cool

venligst Henrik

Venligst Henrik Thomsen
24-01-2011 16:42
123

Besked: #6
Henrik,

Har du set at der kommer 4 døgn med -5 grader op til weekenden? Gid det var fem døgn med 5 grader i stedet Wink Jeg var i weekenden på de kanter du har tænkt dig at besøge og der var dødt - totalt dødt. Kaløvig er f.eks. stadig med låg Sad Yderkysten ser fin ud, men i søndags var der 1.8 grader og ikke skyggen af liv - hverken fisk eller byttedyr.

Har lige talt med en af mine fiskebuddies som fisker max på djursland - 6 ture i år, én følger Confused

Knæk og bræk
24-01-2011 23:07