[Forslag] Forårs tur.
Sølvræven
Gæst

Besked: #1
[Forslag] Forårs tur.
Hej alle,

Melder mig ind i kampen med hensyn til at arrangere en fælles tur.

Nu ligger landet sådan at jeg er medlem af Randers sportsfisker klub og har derfor mulighed for at leje foreningens klubhus beliggende ved Gjerrild klint og under 20 meter fra havet.............

Jeg vil dermed invitere til et forårs træf i klubbens lokaler, der er vel plads til 20 overnattende mand uden problemer og lokaliteten er top prime.

Hvis der er opbakning til et sådan arrangement på djursland så skriv i tråden, jeg vil løbende følge op og melde ud med aktuelle datoer på bagrund af jeres respons..................

Se link om RSK................ http://www.randerssportsfiskerklub.dk

K&B

CM,
18-11-2009 20:21
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #2
RE: Forårs tur.
Jamen ud fra at det kommer til at foregå på Djursland og engang i foråret - så melder jeg mig da til Big Grin
Er det søndage så kan jeg med stor sandsynlighed alle.

Ps. Kender du Jens Hagensen?
18-11-2009 20:55
Sølvræven
Gæst

Besked: #3
(18-11-2009 20:55)Stig Sørensen Skrev:  Jamen ud fra at det kommer til at foregå på Djursland og engang i foråret - så melder jeg mig da til Big Grin
Er det søndage så kan jeg med stor sandsynlighed alle.

Ps. Kender du Jens Hagensen?

He he Jooo Stig kender godt postenSmile

Jeg havde nu tænkt mig at arranger en weekend tur eks vis fra lørdag til man ikke gider mere søndag, fælle spisning om aftenen og tid til rigtigt at hygge sig sammen lørdag aften, det ville give lidt luft til dem som måtte have langt at rejse, samtidig er forholdene jo i orden, hvad både gælder overnatning samt kystpladsenTongue

K&B

/Claus
18-11-2009 21:02
Peder Lisberg

Besked: #4
Hej,

Jeg er da med på den.

Smok me a kibber, i'll be back for breakfast
18-11-2009 21:04
Daniel Heinrichsen

Besked: #5
kunne nu også være meget godt hvis vi lavede en tur her til sommer...

Har en god grund til det Big Grin

At jeg sandsynligvis tager en uge til det jydske for fiske lidt å efter Havørred og eller laks...
Skal sikkert mødes med de fjollehoveder fra Bombayfly.dk Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Så kunne det da hyggeligt at få "sat" ansigt på nogle jer også Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Tongue

Men forår??? ved ik helt...
Hvornår skal i til sjælland? Big Grin Tongue

Mvh
Daniel
(Denne besked var sidst ændret: 18-11-2009 af 21:11 Daniel Heinrichsen.)
18-11-2009 21:10
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #6
(18-11-2009 21:02)Sølvræven Skrev:  He he Jooo Stig kender godt postenSmile

Hehe. Kan du ikke få ham lokket herind så? Big Grin
Mødte ham i forgårs, da fortalte han også om et klubhus (tidligere pumpestation?) hvor de kunne overnatte osv.

Citér:Jeg havde nu tænkt mig at arranger en weekend tur eks vis fra lørdag til man ikke gider mere søndag, fælle spisning om aftenen og tid til rigtigt at hygge sig sammen lørdag aften, det ville give lidt luft til dem som måtte have langt at rejse, samtidig er forholdene jo i orden, hvad både gælder overnatning samt kystpladsenTongue

K&B

/Claus

Det lyder hyggeligt. Big Grin

Jeg er klar, det bliver dog lidt nemmere med et par aktuelle datoer at forholde sig til.
18-11-2009 21:24
Esben Ludvigsen

Kibæk
Fraværende
Besked: #7
Hej Claus.

Umiddelbart er jeg klar,men kan sige det mere præcist når der kommer en dato.

/Esben
18-11-2009 21:56
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #8
jeg vil da også meget gerne deltage uden tvivl . Big Grin

Daniel, du kan hurtigt få sat ansigt på mig da jeg kommer til øen næste år, så regner med du vil lege guide lidt.. Tongue

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
18-11-2009 22:42
Sølvræven
Gæst

Besked: #9
(18-11-2009 22:36)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Hej Claus.

Jeg er med ! Smile

Er du iøvrigt CM fra en vis TCR 9'6 #6-tråd på xxxnu.dk ?

Venligst,

Ole.

Hehe jaaa.......................

Altså den her stang på billedetBig Grin

K&B

/Claus, og fisken den er fra MariagerTongue

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

18-11-2009 22:48
Stefan

Aalborg
Besked: #10
Jeg er helt sikkert også klar.

Mvh Stefan
18-11-2009 23:00
Sølvræven
Gæst

Besked: #11
(18-11-2009 21:24)Stig Sørensen Skrev:  
(18-11-2009 21:02)Sølvræven Skrev:  He he Jooo Stig kender godt postenSmile

Hehe. Kan du ikke få ham lokket herind så? Big Grin
Mødte ham i forgårs, da fortalte han også om et klubhus (tidligere pumpestation?) hvor de kunne overnatte osv.

Citér:Jeg havde nu tænkt mig at arranger en weekend tur eks vis fra lørdag til man ikke gider mere søndag, fælle spisning om aftenen og tid til rigtigt at hygge sig sammen lørdag aften, det ville give lidt luft til dem som måtte have langt at rejse, samtidig er forholdene jo i orden, hvad både gælder overnatning samt kystpladsenTongue

K&B

/Claus

Det lyder hyggeligt. Big Grin

Jeg er klar, det bliver dog lidt nemmere med et par aktuelle datoer at forholde sig til.

Jeg skal forsøg at overtale hamTongue

Det er rigtig at vi har et hus "pumpehuset" det ligger i engene ved Alling Å 10 mtr der fra...........rigtig hyggeligt! ikke noget særlig et par vinduer, bord og stol og ikke mindst en brændeove med kogeplade.

Man skal dog lige sparke på døren før man går ind...... bare så rotter og mus ved man kommerBig Grin

Med hensyn til datoer skal jeg nok snarest melde ud, som det ser ud foreløbeligt er det jo super, og jo tidliger dato sættes, desto større chance er der for at flest mulig har chance for at komme medSmile

mvh

/Claus
18-11-2009 23:01
Daniel Heinrichsen

Besked: #12
Hej Klaus J

Hvorpå øen skal du hen???

Fisker mest nordpå...

Hyggelig lille side det her Big Grin

Mvh
Daniel