Mariager på søndag?
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #1
Mariager på søndag?
Isen må blæse ud i morgen! (Se vejrudsigten). Hvem vil med på et raid til fjorden på søndag??

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
04-02-2011 21:18
Adversering
Rasmus Bech

Randers
Besked: #2
RE: Mariager på søndag?
Hey Brandt Smile

Jeg havde lidt samme tanker, men tror at fjorden blir besat med fiskere i weekenden, efter jeg kan læse på 123BANG at Kongsdal, lergraven og Dania er delvis isfri.
Jeg hopper en tur i gudenåen i stedet efter en bette gedde eller to Smile

K&B

Rasmus - som godt nok også savner sin mariager fjord efterhånden....Confused

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
04-02-2011 21:48
Sølvræven
Gæst

Besked: #3
(04-02-2011 21:48)Rasmus Bech Skrev:  Hey Brandt Smile

Jeg havde lidt samme tanker, men tror at fjorden blir besat med fiskere i weekenden, efter jeg kan læse på 123BANG at Kongsdal, lergraven og Dania er delvis isfri.

K&B

Rasmus - åen er stor og rigtig brunConfused

Og ja der er gang i den på BangBang om fjorden - de mangler bare lige og dele GPS kordinater så den hjemme.
04-02-2011 22:11
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #4
Jeg har selv overvejet en tur til fjorden søndag eftermiddag

Lad os skrives ved når vi nærmer os Smile

Mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
04-02-2011 22:14
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #5
(04-02-2011 21:48)Rasmus Bech Skrev:  Hey Brandt Smile

K&B

Måske så en tur i morgen med en stiv #7? Og en plads uden modvind Big Grin

04-02-2011 22:16
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #6
(04-02-2011 22:14)Nikolai Kaad Skrev:  Jeg har selv overvejet en tur til fjorden søndag eftermiddag

Lad os skrives ved når vi nærmer os Smile

Mvh

Nikolai

Vi snakkes ved Smile

04-02-2011 22:17
Rasmus Bech

Randers
Besked: #7
Brandt - Tjekkede også lige vejrudsigten, måske har du ret i at meget af isen kan være væk søndag... Eller imorgen måske ?

Ræv - Ja, den er godt nok ret bæfarvet i det den store flod. Var lige en smut forbi idag.

Så måske jeg også hopper en tur i fjorden søndag... Hvis jeg gør, så gir jeg lige et bip guys Smile

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
04-02-2011 22:32
Adversering
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #8
Jeg har ikke været med på en forum tur før, men der er jo altid en første gang :-) Regner med at tage afsted søndag morgen, så jeg står i vandet når solen letter :-)

Venligst Nikolai

04-02-2011 22:51
Lars Troels

Møldrup - Viborg
Besked: #9
Jeg har desværre ikke tid denne weekend. Ellers ville jeg gerne ha mødt jer dernede!

Jeg sniger mig nok først derned sidst på ugen, hvis ikke frosten er kommet igen der!

Hilsen

Lars

Har stænger der kaster 10 meter længere af sig selv. Medlem af FTAS Foreningen i Danmark
04-02-2011 23:05
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #10
(04-02-2011 22:51)NMR Skrev:  Jeg har ikke været med på en forum tur før, men der er jo altid en første gang :-) Regner med at tage afsted søndag morgen, så jeg står i vandet når solen letter :-)

Cool Selv står jeg nok først op, når solen letter! Vi kan evt aftale et sted, hvor vi mødes f. eks. kl. 10? Med frisk sv vind vil et sted på sydsiden være oplagt. Det står naturligvis enhver frit for at møde med et par frisktfangede morgenfiskBig Grin

Vi kan evt. aftale stedet i morgen aften? Et forslag kunne være "bakken" ved Kongsdal, hvor der er fint udsyn over herlighederne.

04-02-2011 23:33
Thorsen

Århus C
Besked: #11
Er ganske klar på en tur med fluepinden til fjorden. Jeg har bare ingen transport, da fruen har lagt beslag på peugeotenAngry. Hvis jeg kunne hoppe på et køretøj et sted hos en af de herre ved en af stationsbyerne kunne det være en mulighed
Venligst
LarsSmile

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
05-02-2011 00:49
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #12
(05-02-2011 00:49)Thorsen Skrev:  Er ganske klar på en tur med fluepinden til fjorden. Jeg har bare ingen transport, da fruen har lagt beslag på peugeotenAngry. Hvis jeg kunne hoppe på et køretøj et sted hos en af de herre ved en af stationsbyerne kunne det være en mulighed
Venligst
LarsSmile

Hej Lars

Som jeg forstår dig, så tænker du på at tage toget nordpå for så at blive samlet op? Jeg kommer nordfra og kan sagtens lægge ruten omkring stationen i Hobro, hvis jeg får et tidspunkt.

05-02-2011 10:57