En lille fjordreje, Hvad siger i, noget jeg kan gøre bedre.
Venligst Henrik Thomsen
------------------------------------------------------------------------------
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
Venligst Henrik Thomsen
Som modvægt mod livets mange sørger har himlen skænket mennesket 3 gaver: Håbet, søvnen og SAGE!
Venligst Henrik Thomsen
Jeg har bundet en der ligner den meget, bare uden palmerhackle, jeg brugte silly legs som rygskjold det fungerer rigtig godt.
Hvis jeg skulle forbedre din model ville jeg udstyre den med transperante ben og så male dem stiplet skiftevis med blå og orange, så går den nemlig også for en tangreje.
Et lille tip når du klipper gummi ved krogøjet, efter et par tørn (2-3) tag da fat i det overskydende materiale og stræk det langt ud, klip nu så tæt på tråden som saksen tillader, så forsvinder gummiet helt ind og kan ikke ses.
(01-02-2011 00:04)A.O. Skrev: Jeg har bundet en der ligner den meget, bare uden palmerhackle, jeg brugte silly legs som rygskjold det fungerer rigtig godt.
Oplever du at rygskjoldet springer når du har fanget en fisk? Jeg har prøvet at bruge gummiben som rygskjold, men efter få fisk, får fluen ben på ryggen
(01-02-2011 09:12)schreiber Skrev: Oplever du at rygskjoldet springer når du har fanget en fisk? Jeg har prøvet at bruge gummiben som rygskjold, men efter få fisk, får fluen ben på ryggen
Når jeg bruger gummi til ryggen giver jeg det en gang soft head, det gør at fluen ikke rives så nemt op af de små tænder
Hej Thomas. Jeg har ikke oplevet at sillylegs bliver bidt over. Fik vel en 10-15 fisk sidste år fordelt ud over hele året på flue med det som rygskjold. Rib bruger jeg ca. 0,20 invisithread.(nylon)
/allan