Ny lækker plads, med fisk :)
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Ny lækker plads, med fisk :)
Første tur til denne plads for en måned siden gav 2 letfarvede havørreder omkring 50cm, de huggede begge på et kast langs med kysten, helt inde i det inderste badekar 10-15m fra land. Det var helt sikkert fisk der trak rundt for at finde deres vandløb. Begge kom hurtigt ud igen Smile Sjovt nok fangede jeg dem lige efter en fluefisker der havde fisket badekarret igennem Big Grin

[Billede: 2.jpg?t=1259014135]

I lørdags var jeg så på de kanter igen, og kunne lige nå nogle timer ved vandet Smile Der var meget lavvandet, så jeg vadede igennem badekarret og fiskede fra den første revle. Der gik ikke længe før jeg fik et hårdt hug fra en blank havørred lige over målet Smile Den kom dog hurtig på land efter et væld af luftture Smile Fik lige et hurtigt billede af den og så ud i vandet med den igen. Lidt senere fik jeg endnu en, dog pænt under mål. Jeg havde desuden flere gode hug og mange følgere, dog alle fisk omkring målet. Vandet var også bare krystal klart så man kunne se det hele.

[Billede: 1.jpg?t=1259014207]

Dejligt med fisk på land, nu skal de bare være lidt større Big Grin
24-11-2009 00:17
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Ny lækker plads, med fisk :)
Flot fisk og lækker plads på billedet der.. Big Grin Tillykke med dyret ..

Hvor er den nye plads lokaliseret henne ? Cool Behøver ikke præcist hvis du ikke vil ud med det, men bare sådan mere hvad område vi er i .. Men ser super lækkert ud på billedet og lige en plads efter min smag

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
24-11-2009 00:51
Janus H.

Djursland
Besked: #3
Tak takSmile

Jeg kan da god komme med lidt hints, hehe. Vi er i sønderjylland, tæt på als Smile
24-11-2009 00:59
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
Hej Janus

Tillykke med det .. dejlige billeder og rart at høre om lidt fisk, efter de fælles 0-ture herindeSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
24-11-2009 01:14
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #5
Lækker plads og flot fisk!

Ser ud til at jeg ikke behøver være helt bange for manglende fiskesteder hvis jeg flytter længere syd på engang Big Grin
24-11-2009 06:21
Morten H

Besked: #6
Hej Janus
Det er et godt sted du har fundet dig der.
Tillykke med både pladsen og fisken(e)
Sønderjylland er dæleme langt væk fra Hjørring, så jeg kommer nok ikke lige rendeneWink

Mvh Morten

MHede
mhede.wordpress.com
Tight Lines + Square Tails
24-11-2009 11:54
Kristoffer H

Besked: #7
Er det en snurrebasse eller en bred bornholmer du tog den på?

:-)Kristoffer
24-11-2009 11:58
Adversering
Janus H.

Djursland
Besked: #8
Det er en 17 grams snurrebasse ja, den virker bareSmile

Jeg flytter herned inden for et par år, så skal jeg nok være guide for en fællestur Big Grin
25-11-2009 20:08
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #9
Heheh..

Janus hvis du også mangler guide mellem Åbenrå - Kolding så skal du endelig sige til.. Tongue Er selv opvokset der og kender det alt for godt.. Big Grin

Men er klar på at udforske længere mod syd når du er klar til at guide.. Big GrinBig Grin

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
26-11-2009 13:44
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #10
Hejsa...

Det ser sørme lækker ud den plads og flot billed, føler næsten at man selv står derSmile.

Det må være en dejlig førelse, at selv finde en plads og at den så også kaster fisk af sigTongue.

K&B
Uwe
26-11-2009 19:32
Janus H.

Djursland
Besked: #11
Det kan godt være jeg skal bruge lidt tips en dag, ved der er mange gode pladser fra kolding fjord og nedefter Wink men det bliver nu nok længere sydpå jeg kommer til at fiske mest Smile
Fra åbenrå og ud over als er der bare lækre pladser på en lang perlerække, der er ikke så mange der ved det, men jeg vil mene der hernede er noget af det bedste havørred vand i dk Rolleyes
27-11-2009 21:12
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #12
Hehe.. Du ligger godt nok store ord ud når du erklære danmarks bedste vand dernede.. Tongue Godt det ikke er 123nu for så ville der være dømt krig.. haha..

Men ved nu ikke om jeg kan være helt enig med dig, men smukt og noget super lækkert vand, ja.. Og klart mange steder ikke mange ved om men også fordi folk ikke gider bevæge sig meget for at komme frem.. Big Grin

Du skal endelig sige til hvis du vil have tips dernede af, vi kan også nemt finde ud af en tur en dag så skal jeg vise dig nogen lækre pladser.. Men er primært mellem Kolding og Åbenrå .. Wink

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
27-11-2009 21:48