Hent dine venner!
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Hent dine venner!
Hej

Jeg sender ivrigt invitationer til dem, som jeg i særlig grad har nydt at snakke med på andre Fora.
Gør det samme - og lad os støtte Stig, således at vi får et positivt sted at snakke om lystfiskeri med mange brugere, mange meninger og holdninger -og dermed en nuanceret og givende debatSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
24-06-2009 01:53
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #2
RE: Hent dine venner!
Lad mig lige hurtig bruge emnet her til at takke for den flotte opbakning!

Alt dette afstammer fra, at jeg synes de to største lystfisker foraer i Danmark er begge håbløs forældet.
På trods af konstruktiv kritik, og ønske om forbedringer sker der bare ingenting. Men sjovt nok har webmaster, på det ene forum, tid til at overklistre hjemmesiden med nye bannere hver dag.

Desuden synes jeg der mangler moderation på de unævnte to foraer. Det har i hvertfald gjort mig meget trist til mode, at der sidder så mange tusinde brugere, og masser af potientiale, men næsten hver dag, blev man fyldt med negative inputs og ligegyldige skænderier der altid faldt ned på et meget lavt niveau.

Derfor ønsket om noget nyt, og hermed opstartet.
Jeg lytter altid mere end gerne på ønsker, og skriv endelig hvis du har noget på hjertet.

Med håb om en god og glad fremtid på Fiskevand, takker jeg af for i aften. Sengen kalder Smile

Mvh
Stig
24-06-2009 21:53
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #3
RE: Hent dine venner!
SmileSmile Og jeg vil gøre det samme som dig Martin.det er jo ikke for at komme i dårligt humør man sidder herCoolSmile

MVH Niels
07-07-2009 21:30