Fluefiskedage
Sølvræven
Gæst

Besked: #1
Fluefiskedage
Nogen der har været forbi fritidscenteret i Randers og se fluefiskedage arrangementet ?

http://www.brakvand.com/index.php?option...Itemid=142
20-02-2011 18:02
Adversering
Allan Baadsgaard P.

Besked: #2
RE: Fluefiskedage
Hejsa

Jeg var der begge dage, for at hyggebinde, og vise "Bombay"flaget!

Det var rigtig hyggeligt, og godt besøgt. En del begyndere i fluebinding fik prøvet både rørfluer, og geddefluer! Der var stor interesse omkring de danske Anderson pontonbåde, og en masse fine foredragSmile
Mvh Allan
20-02-2011 23:41
Rasmus Bech

Randers
Besked: #3
Jeg var der lørdag. Det var ligesom sidste år, et rigtig godt arrangement Smile Jeg forelskede mig i en af de fantastisk flotte knive, som var udstillet.. Angel Og hørte samtidig et rigtig spændende foredrag om de forskellige stængers aktioner, af Bjarne Fries. Og prøvede samtidig at kigge nærmere på et par af hans flotte unikke bambusstænger. Og må indrømme at jeg skal ha mig sådan en fætter i #4 til tørflue.. Pengene skal jo bare lige spares op først Confused

Rasmus

To argue on the internet is like running in the Special Olympics,even if ya get the Gold your still retarded
20-02-2011 23:51
schrøder

Mariager
Besked: #4
Hej

Var forbi en 4-5 timer lørdag , super hyggelig stemning og masser af fiskesnak på kryds og tværs kan kun opfordre til at besøge stedet næste år ...

m.v.h Jesper Schrøder.
20-02-2011 23:54
Swebbe

Besked: #5
Mhm Allan og jeg fik da bundet en stak gedde og bonefish fluer de to dage og hyggesnakket en masse imens der blev indtaget lidt Bombay-drinks Smile

Schrøder >> Så render man ud i Grejbiksen i dag for at hive lidt nyt flash med hjem og hvem kommer så dumpende...? Jep din farmand på jagt efter pumpeudstyr til sit store nykøb og indmeldelse i Der Grüne klubben hehe. Jeg gik derfra 750,- fattigere og ikke én pose flash rigere - Damnid, sker bare altid!

- Jeppe Lyngsø
(Denne besked var sidst ændret: 21-02-2011 af 16:24 Swebbe.)
21-02-2011 16:24
LasseC

Aalborg
Besked: #6
Ikke alle var lige imponerede.. Var der ikke selv så måtte læse lidt på nettet istedet Smile

http://www.flowbinner.dk/2011-indlaeg/20...ffelse.htm
21-02-2011 16:49
Swebbe

Besked: #7
(21-02-2011 16:49)LasseC Skrev:  Ikke alle var lige imponerede.. Var der ikke selv så måtte læse lidt på nettet istedet Smile

http://www.flowbinner.dk/2011-indlaeg/20...ffelse.htm

Jammen hov der sidder jeg da vist i en GB trøje og nørkler med et gedde-rør.

Hvis man ikke spørger eller virker interesseret, ja så er det jo også lidt svært at komme i kontakt. Vi hyggede os i hvert fald gevaldigt, men der er helt sikkert mange aspekter man kunne forbedre. Nu skal man også huske at alt er på totalt frivillig og gratis basis og ingen tjener på det her. Vi kunne nok godt få noget ud af, at sprede binderne mere ud og have en række ekstra stik og værktøjer ved siden af, så det var let for folk at sætte sig og "abe efter" og lære noget eller hyggesludre lidt. Men det er jo nu engang sjovest at møde nogen man kender og få en god snak. Så vidt jeg ved var alle velkomne til selv at medbringe grej og slå sig løs Smile

- Jeppe Lyngsø
(Denne besked var sidst ændret: 21-02-2011 af 19:20 Swebbe.)
21-02-2011 17:53
Adversering