Fiskemakker på Lolland
hamselv_78

Nysted, Lolland
Besked: #1
Fiskemakker på Lolland
Hej alle

Lige blevet medlem her.

Flyttede fra Fyn til Nysted på Lolland her i december, og søger en eller flere fiskekammerater hernede. Er ivrig kystfisker og fisket siden barnsben af. Som knægt fra molerne i Nyborg efter torsk og flade. Her for et par år siden kastede jeg mig så over kystfiskeriet efter de sølvblanke torpedoer, og har været bidt af det lige siden Tongue

Skulle der monstro være nogen herinde, som havde lyst til at tage en semi-nybegynder som mig med ud en dags tid?
24-02-2011 20:30
Adversering
Kim A.

fjenneslev
Besked: #2
RE: Fiskemakker på Lolland
(24-02-2011 20:30)hamselv_78 Skrev:  Hej alle

Lige blevet medlem her.

Flyttede fra Fyn til Nysted på Lolland her i december, og søger en eller flere fiskekammerater hernede. Er ivrig kystfisker og fisket siden barnsben af. Som knægt fra molerne i Nyborg efter torsk og flade. Her for et par år siden kastede jeg mig så over kystfiskeriet efter de sølvblanke torpedoer, og har været bidt af det lige siden Tongue

Skulle der monstro være nogen herinde, som havde lyst til at tage en semi-nybegynder som mig med ud en dags tid?

hvad fisker du med ? spin eller flue ? eller noget helt tredje ?

Mvh
Kim a.
25-02-2011 17:16
hamselv_78

Nysted, Lolland
Besked: #3
Hej Kim

Det er spin. Går lidt og leger med tanken om flue, men skal vist først lige på noget kastekursus :-)
25-02-2011 19:15
Kim A.

fjenneslev
Besked: #4
(25-02-2011 19:15)hamselv_78 Skrev:  Hej Kim

Det er spin. Går lidt og leger med tanken om flue, men skal vist først lige på noget kastekursus :-)

jeg har 200x100m græs mark bag mig så det kan godt arangeres... og jeg kan sikkert finde en person som er værdig til denne oplæringBig Grin dog bor jeg ikke på lolland jeg bor nær næstved Big Grin men hva med lidt køretid kunne vi sagtens finde nogle fisk sammen

Mvh
Kim a.
26-02-2011 09:28
hamselv_78

Nysted, Lolland
Besked: #5
Hej Kim

Havde slet ikke set du havde svaret Sad

Jamen det er jo perfekt, mine forældre bor i Karrebæksminde så er er forholdsvis ofte i Næstved. Ikke noget problem at komme dertil.

Du siger bare til når du skal ud, og vil have mig med :-)
24-03-2011 16:16
Kim A.

fjenneslev
Besked: #6
(24-03-2011 16:16)hamselv_78 Skrev:  Hej Kim

Havde slet ikke set du havde svaret Sad

Jamen det er jo perfekt, mine forældre bor i Karrebæksminde så er er forholdsvis ofte i Næstved. Ikke noget problem at komme dertil.

Du siger bare til når du skal ud, og vil have mig med :-)

ok lyder fint er på (enø) engang imellem så kan vi jo mødes... min spinne stang er også snart klar til at blive testet... (nysmurt hjul + bombarda flod) har kun fisket med blink og spinners på den

Mvh
Kim a.
24-03-2011 19:42
hamselv_78

Nysted, Lolland
Besked: #7
Det er super. Er i Karrebæksminde hele ugen, så her været på Enø, men der er dælme dødt endnu, skal nok være en smule varmere. Svinø derimod er god nu. Tog 2 stk derude igår ude ved den store stensætning.
24-03-2011 19:46
Adversering
Kim A.

fjenneslev
Besked: #8
(24-03-2011 19:46)hamselv_78 Skrev:  Det er super. Er i Karrebæksminde hele ugen, så her været på Enø, men der er dælme dødt endnu, skal nok være en smule varmere. Svinø derimod er god nu. Tog 2 stk derude igår ude ved den store stensætning.

ok det vidste jeg sq ikke Big Grin men er frisk lørdag hvis du har tid Big Grin
(tiden må vi lige snakke om pga jeg skal køre min kæreste til føsdag)

Mvh
Kim a.
24-03-2011 19:50
hamselv_78

Nysted, Lolland
Besked: #9
Det kan jeg da :-)

Sender dig en PB med min mobil, så kan bare ringe/sms'e når du ved nærmere :-)
24-03-2011 19:57