Fællestræning DM vest
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #1
Fællestræning DM vest
Hej

Har lagt mærke til, at jeg ikke er den eneste der er ved at anskaffe en SA EDCool
Kunne det være en ide at arrangere en fællestræning eller to, for os der bor på denne side storebælt.
Her tænker jeg især på præcisions disciplinerne .. distance er det i og for sig let nok at træne på egen håndCool

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
29-11-2009 23:56
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Fællestræning DM vest
(30-11-2009 00:23)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Kan man mon også FISKE med den RØDE SATAN....?! Angry Angel Big Grin Tongue

Venligst,

Ole

Hej Ole

Hvad?
.. fisker du aldrig langs modsatte bred..
ved kysten!Big GrinBig GrinBig Grin

venligst
Martin

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
30-11-2009 00:32
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #3
Kunne være meget spændende at deltage i sådan træning .. Big Grin Alt efter hvor det kommer til at foregå .. Men fyn kunne jeg nok nemt klare

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
30-11-2009 00:37
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #4
(30-11-2009 00:37)kjgizmo Skrev:  Kunne være meget spændende at deltage i sådan træning .. Big Grin Alt efter hvor det kommer til at foregå .. Men fyn kunne jeg nok nemt klare

hej Klaus

COOLSmile
Vest (for storebælt) må i hvert fald være et kriterium!
.. hvis man tager gennemsnittet af vores geografiske placering .. så kunne Vejle/Århus være et bud!
Du kunne jo f.eks. melde ind med en egnet facilitet i ÅrhusBig Grin

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
30-11-2009 00:47
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #5
Hehe..

Fra Januar hedder den øst for storebælt for mit vedkommende, da jeg flytter til Slagelse over til damen her lige efter nytår og fortsætter mine studier derovre.. Smile

Men dermed sagt er jeg stadig klar Big Grin

Der er også rigtig gode trænings faciliteter i Odense og omegn .. Men kan godt se med alles grafiske placering ville det ikke være dumt med enten odense eller vejle ..

Men er lige nød til at høre hvem der er med på banen og har interesse i dette ?? Big Grin

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
30-11-2009 08:42
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #6
Jeg kunne bestemt godt klare noget træning! Var på græsplænen her sidst, og optog mine kast. Fy føj hvor det ser ud..
Jeg har bestemt noget at arbejde med!

*blinker til læremester Klaus*

Big Grin
30-11-2009 09:42
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #7
Fint initiativ Martin. Skal vi ikke lade tilgangen til indendørs faciliteter bestemme hvor og hvornår (gerne dec. men januar er sikkert mere realistisk). Jeg ved vi har svært ved at skaffe indendørsfaciliteter i og omkring Århus pt., men vi arbejder på sagen og mon ikke der dukker noget op.

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 30-11-2009 af 09:47 Jan Fensten.)
30-11-2009 09:47
Adversering
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #8
(29-11-2009 23:56)Martin Brøndum Skrev:  Hej

Har lagt mærke til, at jeg ikke er den eneste der er ved at anskaffe en SA EDCool
Kunne det være en ide at arrangere en fællestræning eller to, for os der bor på denne side storebælt.
Her tænker jeg især på præcisions disciplinerne .. distance er det i og for sig let nok at træne på egen håndCool

venligst
Martin

Som tidligere nævnt mener jeg helt bestemt, at kastetræning er ganske relevant for mig Angel

Jeg vil dog lige høre om dette arrangemnet er tænkt som supplement eller som en del af det tidligere nævnte kastearrangement?

Jeg vil nemlige gerne med til et kastearrangemnet, men ikke nødvendigvis til et DM-forberedelses-arrangement med fokus på præcisons kast med SA EDSmile

Mvh

Nikolai
30-11-2009 11:03
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #9
Min opfattelse er: (ret mig hvis jeg tager megen fejl)

Det her er ment som et andet kastekursus ... Nemlig med fokus på præcisions træning med SA ED linen.. Big Grin

Der vil stadig blive afholdt det andet kastekursus endnu med Lasse som instruktør ..

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
30-11-2009 11:07
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #10
(30-11-2009 11:07)kjgizmo Skrev:  Min opfattelse er: (ret mig hvis jeg tager megen fejl)

Det her er ment som et andet kastekursus ... Nemlig med fokus på præcisions træning med SA ED linen.. Big Grin

Der vil stadig blive afholdt det andet kastekursus endnu med Lasse som instruktør ..

Det er nøjagtig sådan mentSmile
Jeg tænkte bare, at hvis der alligevel var flere der gik og rodede med den lange orange line - så ku' vi lige så godt stikke hovederne sammen ved lejlighed.

Det andet arrangement med Lasse er ikke gået i glemmebogen. Jeg har nogle mails ude vedr. egnede faciliteterSmile

venligst
Martin

Venligst Martin

Malala Yousufzais
30-11-2009 11:43
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #11
Og for os begyndere, hvad hulen er en SA ED line?!
30-11-2009 12:57
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #12
Scientific Anglers Expert Distance line.. Smile Det er en konkurrence line med en 20m klump der bliver brugt til DM.. Og til træning af nogen

- Klaus J

blog.klaus-flyfishing.dk
30-11-2009 13:14