Fjorden
Janus H.

Djursland
Besked: #1
Fjorden
Thorsen og jeg var forbi fjorden idag, det startede koldt og diset. Men senere på dagen fandt vi lidt varmere vand og solen var også brudt igennem.

Jeg fangede denne 60 centimeters på knædybt vand. Trods en god fight var han lidt tynd i det endnu, så han fik friheden igen. Derudover havde jeg en der smuttede, og et par gode hug. Thorsen mærkede intet.

Dejligt at mærke lidt ordentligt træk i fluelinen igen Cool

20-03-2011 18:53
Adversering
Jim Nielsen

Rudkøbing
Besked: #2
RE: Fjorden
Tillykke med den, tynd eller ej, altid godt med flex på klingen Big Grin
20-03-2011 18:58
Kim A.

fjenneslev
Besked: #3
det ser satme godt ud Big Grin elsker når der pludselig trækker noget tungt i den anden ende... den jeg tog i februar var sq kedelig... ruske ruske nå ok så kommer jeg... men spejlblank og tyk var den Big Grin hvad tog du den på ? hvis jeg må spørge ?

Mvh
Kim a.
20-03-2011 19:42
Janus H.

Djursland
Besked: #4
(20-03-2011 19:42)Kim A. Skrev:  det ser satme godt ud Big Grin elsker når der pludselig trækker noget tungt i den anden ende... den jeg tog i februar var sq kedelig... ruske ruske nå ok så kommer jeg... men spejlblank og tyk var den Big Grin hvad tog du den på ? hvis jeg må spørge ?

De fede blanke skal nok komme til sommer, ligenu er der lidt langt imellem dem, men man kan jo være heldig Smile

Den tog en brendas mor i str 6.
20-03-2011 19:53
Kim A.

fjenneslev
Besked: #5
(20-03-2011 19:53)Janus H. Skrev:  De fede blanke skal nok komme til sommer, ligenu er der lidt langt imellem dem, men man kan jo være heldig Smile

Den tog en brendas mor i str 6.

ok lækkert Big Grin men tillykke igen med fisken Big Grin

Mvh
Kim a.
20-03-2011 20:36
svarholt

Frederikshavn
Besked: #6
var det mariager?
20-03-2011 21:53
Thorsen

Århus C
Besked: #7
Hej Janus

Tak for en fin tur i dag, skylder et bombarda rigAngel. Trods mit manglende fravær af fiskDodgy, var det nu dejligt at gå i det varme vand (5 graderSmile) og have fornemmelsen af at der begynder at ske noget? Jeg synes nu at fisken tager sig flot (est) ud selvom jeg ikke lige fik fanget fiskeren i hel propotionTongue.

Til Kim. Den flue du fik i swapet, som du toede var en Brenda er hendes mor og er nøjagtig magen til den Janus fiskede med i dag. Om den så ligner en kutling, reje eller børsteorm må fisken sgu selv bestemme. Du kan evt. børste den en ekstra gang med noget velcro for at få en større krop, der er nylonrip på fluen, så den skulle kunne klare det ellers sender jeg gerne et par stykker. Den ser ikke ud af meget, men det bløde guldfasan hackle puster sig godt op i vandet og skaber god opmærksom på sin tilstedeværelse.

Venligst
Lars

Ut på tur, aldri sur!!!
Founder of TBMM
20-03-2011 22:47
Adversering