Fedt vejr= fiskedag.
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #1
Fedt vejr= fiskedag.
Hejsa...

Udfra vejrudsigten er det for godt til ik at komme ud idagTongue, så kan man jo også lige bruge tiden på at prøve et par fluer.
Her er så fluerne som jeg fik ud af fluestikken igår aftes, der skal nok komme bindebeskrivelse og hvordan turen gik senereShy.

K&B
Uwe

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

02-12-2009 09:52
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Fedt vejr= fiskedag.
Hej Uwe

Knæk og bræk derude..
Tror på den hvide vil være rigtig god, men er bare prøve..
Ville godt nok også gerne selv ud at prøve en tur, men må vente til weekenden med dette .. Smile

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
02-12-2009 10:03
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #3
Har lige været ude og lufte hunden en tur, puha det er koldt udenfor Big Grin

Knæk og bræk Uwe.
02-12-2009 10:16
Daniel Heinrichsen

Besked: #4
hej stig...

det kan godt være det er koldt derude, men så har du bare haft forlidt tøj på Big Grin

Der ik noget der hedder dårligt fiskevejr, kun dårlig beklædning og fiskegrej Big Grin

Mvh
Daniel

PS: skal bruge denne weekend på at fylde æsken op med juletræer... Maskinbinding Big Grin
05-12-2009 11:24
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #5
Hvordan gik det egentlig sidst du var ude Uwe ??

Var selv lige en tur i fredags inden jeg røg ned med ryggen lørdag. Kom ud på østkyst i jylland med syd/øst vind, var da en lille kamp men en 7'er stang gik det fint og resulterede i 2 stk.. 35 + 40 cm, rigtig flotte blanke og havde nogen huk. Men var alt jeg fandt den dag. Skal ud igen torsdag og Lørdag nu hvor ryggen endelig er klar igen, så nu skal der indhentes lidt inden julen.. hehe..

Får i andre egentlig fisket eller går det op i julehygge (læs alkoholiske drikke for nogen) ?? Cool Ingen nævnt, ingen glemt..

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
09-12-2009 11:27
Nikolai Kaad

Randers
Besked: #6
Får i andre egentlig fisket eller går det op i julehygge (læs alkoholiske drikke for nogen) ?? Cool Ingen nævnt, ingen glemt..

Alt for lidt, men måske næste weekend giver mulighed for en enkelt tur til fjorden

mvh

Nikolai

"My biggest worry is that when I am dead and gone, my wife will sell my fishing gear for what I said I paid for it!” Koos Brandt
09-12-2009 11:39
Uwe

Herlev/Ballerup.
Besked: #7
Hejsa...

Undskyld den sene tilbagemeldingBlush.

Jeg tog op til smidstrup, men der var meget lavvandet og jeg har haft bedst fiskeri i højvand.
Jeg kørte lidt rundt til de forskellige pladser som jeg kender, men de var lav vandstand på dem alle. Efter lidt råd og sms med Daniel, valgte jeg at tage til en pladsen Julbæk lidt uden for Helsingør.

Da jeg ankom til pladsen så både vand/vind super ud, så jeg monterede den røde udgave og så skulle der fiskes. Efter ca 5 kast var der kontakt og jeg fik den fede fornemmelse, når man for fast fiske på noget man selv har bundetTongue. Den gav ik det mest intense fight og den måtte ud igen, da den målte ca 35cm skønnet fra linekurven ( 40cm ).
Nu skulle der fiskes for er der en så er der sikkert også flere, men blev afbrudt at mobilen med besked om barn syg.
Men alt i alt en dejligt tur med nogenlunde vejr, selvom det kun blev til ca 45min fiskeri på pladsen.
Jeg har ik rigtig fået prøve den lyse udgave, men har en fornemmelse af at den heller ik er helt tosset.

K&B
Uwe
09-12-2009 12:50
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #8
Jamen glæden er helt på min side...

mit vand er dit vand, mine råd er dine råd, mine fisk er dine fisk undtagen når jeg har fanget dem loool... Big Grin

Det er altid skønt og kunne henvise til en fiskeplads og så vedkomende fanger fisk... Det varmer godt i hjertet at man i det mindste kan lidt Wink

Mvh
Daniel
09-12-2009 23:13