Endelig på tavlen!
john2000

Hundested
Besked: #13
RE: Endelig på tavlen!
Hej Daniel
Stort tillykke med de fine fisk,det er ikke alle forundt at fange en havørred på 90 cm. nogle går med fluestangen i flere år uden fiskeguden belønner slidet.
Men når det så lykkes,har man glemt alle de timer man har brugt,waders der er slidt op,samt alle de gange hvor fingerne næsten er faldet af i det kolde vand. Smile
Så nyd det,der går måske mange år før du fanger sådan et dyr igen. Men som du nu ved,man ved aldrig hvornår det sker.Big Grin

Må din bindetråd aldrig knække
11-04-2011 19:34
Adversering
Daniel Heinrichsen

Besked: #14
Mange tak alle sammen! Virkelig, mange tak Big Grin

@Jakob Hansen, Ja jeg er helt enig! Synes det var en virkelig fed fornemmelse! Specielt en fisk af den kaliber Big Grin

@Allan, ja jeg helt rundt på gulvet, jeg kan kunne virkelig ikke fatte det skete for mig!! Er også glad for det er begyndt at ske noget derude. Er også til at finde derude næste weekend og næste uge Big Grin

@Bache, jeg mener at jo hurtigere du kan få sådan en fisk ud i vandet igen, så bedre. Det giver alt andet lige en højere overlevelsesrate (eller noget i den stil). Holdte den hårdt og den var knap ude af vandet længere en 15-20 sekunder før den kom retur til det våde element.

@Rasmus, fortjent og fortjent, har slidt i det, men det også hårdt at cykle mellem pladserne Big Grin Men det virker og er en god kombination med tog, sålænge jeg ikke er 18 og har kørekort (eller modtager SU Angel)

@John2000, Helt enig, mit puls kom også helt op og ringe igen, bare ved at skrive fangstrapporten. Det jo helt vildt!! Jeg går igang med at slide for den næste 90cm fisk Big Grin
11-04-2011 20:37
Janus H.

Djursland
Besked: #15
Tillykke med de fine PR´s daniel, det var sgu nogle voksne fisk du rendte ind i! Godt gået Smile
(Denne besked var sidst ændret: 11-04-2011 af 21:59 Janus H..)
11-04-2011 21:59
L.K.
Doktor

København
Fraværende
Besked: #16
Tillykke med fiskene Daniel!! Flid og trampen i pedaler belønnes Big Grin

Mvh
Lasse

Ps. Du må hellere rette teksten ovre på fluefiskerne vestsjælland, Michael er så bedrøvet over indledningen Wink

http://www.karlssonflyfishing.com

FFI certificerede instruktører
11-04-2011 22:07
Daniel Heinrichsen

Besked: #17
(11-04-2011 22:07)karlsson Skrev:  Tillykke med fiskene Daniel!! Flid og trampen i pedaler belønnes Big Grin

Mvh
Lasse

Ps. Du må hellere rette teksten ovre på fluefiskerne vestsjælland, Michael er så bedrøvet over indledningen Wink

Ups BlushBlushBlush

Mange tak for korrektionenIdea
12-04-2011 08:11
Lars Troels

Møldrup - Viborg
Besked: #18
Hej Daniel

Tillykke med oplevelsen og tak for den levende beretning. Det er så skønt når det lykkes. Jeg skal til at tage mig sammen kan jeg se! Smile

Hilsen

Lars T.

Har stænger der kaster 10 meter længere af sig selv. Medlem af FTAS Foreningen i Danmark
12-04-2011 08:28
Simon Friis

Ålsgårde
Besked: #19
Tillykke Daniel fedt at høre der stadig er store fisk..
28-05-2011 09:16
Adversering