RT Montana
Hyldig

Besked: #1
RT Montana
Hej igen,
Jeg var begyndt at rode lidt op i gemmerne og fandt en Ron Thompson Montana #6-7 8,5fod
Jeg anede slet ikke at jeg havde den til at ligge tror den er kommet med i noget flytterod eller noget Tongue

Anyways, jeg har lige været ude og vifte lidt med den i haven. Ud over at linen sikkert er 10år+ gammel og hjulet er et eller andet noname noget ved jeg faktisk ikke noget om stangen. Googlede lidt men fandt kun RT Montana beklædning. Er der noget der ved bare lidt om stangen?
Jeg ved godt at hvis jeg er bekvemt med den kan resten være lige meget, men det kunne være at der var nogen der kunne sige at det er lige den her line line der fungere til stangen etc.

Inden jeg gravede stangen frem var jeg nemlig ret besluttet på at finde en ny #5 til nogen nymfe/tørflue til de mindre åer. Men det skulle den her nok kunne gøre nogenlunde med dens klasse 6 line. Eller hva' ?

Så nogen der har nogle guldkorn eller bare en side hvor jeg selv kan læse mig til resten. Google gav 7 siders resultat eller noget og ikke noget der lignede en fluestang Tongue

Mvh Michael
(Denne besked var sidst ændret: 17-04-2011 af 11:09 Hyldig.)
17-04-2011 11:06
Adversering
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #2
RE: RT Montana
Hej Michael. Den bedste metode er nok bare at prøve sig frem. På med et par liner med forskellige vægte/længder.

Ellers så CCS din stang: http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=154 - det er faktisk ganske spændende (divider IP tallet med 10 og du har en god startvægt af hvad et standard skydehoved skal veje).

Mvh
Stig
17-04-2011 11:14