En af de store på fluen
Janus H.

Djursland
Besked: #1
En af de store på fluen
Efter gårsdagens succes måtte jeg ud igen. Vinden var lidt strid, men det gik ok med at få lagt fluen ud i badekarret. Der går ikke længe før jeg får en kontakt, men den smutter hurtigt af, en fisk omkring målet. Efter at have fisket 5 min mere bliver jeg enig med mig selv om at der nok kun var den ene, så jeg går et par hundrede meter ned af kysten og starter op igen. Efter få kast bliver fluen taget HÅRDT ca 10m fra land. Den er stor den her, fedt! Smile

Jeg er med det samme klar over at det er en ny pr, men tænker også om det er en faller igen. Fighter den hårdt og hurtigt og efter 5-10min er den i nettet, helt blank og med løse skel - men lidt tynd. Jeg har faktisk stenen i hånden da jeg ombestemmer mig, den skal ud igen! Et hurtigt billede og ud fra stranden, masser af liv i fisken, den ville bare væk - skønt! Big Grin

Jeg fangede den på en lille pattegris, og fisken var 74cm - ligeså lang som fra fightbutt´en og til det nederste skydeøje Smile

28-04-2011 22:20
Adversering
123

Besked: #2
RE: En af de store på fluen
(28-04-2011 22:20)Janus H. Skrev:  Jeg har faktisk stenen i hånden da jeg ombestemmer mig, den skal ud igen! Et hurtigt billede og ud fra stranden, masser af liv i fisken, den ville bare væk - skønt! Big Grin

God stil. Det er svært ikke at nakke de første store man får. Jeg gokkede engang en forårsfalder som godt nok var blank, men stadig mager. Den smagte nærmest ikke af noget, og det har så lært mig, at er man i tvivl om det er en falder eller ej, så er man ikke i tvivl - den ryger altid ud igen hvis det ikke er åbenlyst at det er en blankfisk.
28-04-2011 22:53
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #3
RE: En af de store på fluen
Fedt kBig Grin

Venligst Nikolai

28-04-2011 23:01