Bedste otter på markedet....
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #1
Bedste otter på markedet....
Jeg har i godt 1 1/2 år været den lykkelige ejer af en TCR 890 og var i den tro, at det var stangen det skulle jeg skulle blive gammel med. Imidlertid kom jeg ved et tilfælde til at prøve Lars Troels TCX 890 og siden den dag, har jeg ikke været istand til at skubbe tankerne tilside, istedet har jeg gennemtænkt adskillige scenarier hvor den grønne lige netup har det Chillien ikke kan mønstre.

Hvad med RP på sådan én grøn fætter ift. TCR 890?

Det ender nok med at TCR 890 ryger afsted og gør gavn andetsteds og TCX 890 kommer indenfor i varmen. men inden jeg går fuldstændig bananas og ligger seks af de lange, vil jeg gerne om der findes alternativer til en lidt stivere og lidt letttere otter end TCX 890?

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 28-04-2011 af 23:01 Jan Fensten.)
28-04-2011 22:51
Adversering
Lars Troels

Møldrup - Viborg
Besked: #2
RE: Bedste otter på markedet....
(28-04-2011 22:51)janfensten Skrev:  Jeg har i godt 1 1/2 år været den lykkelige ejer af en TCR 890 og var i den tro, at det var stangen det skulle jeg skulle blive gammel med. Imidlertid kom jeg ved et tilfælde til at prøve Lars Troels TCX 890 og siden den dag, har jeg ikke været istand til at skubbe tankerne tilside, istedet har jeg gennemtænkt adskillige scenarier hvor den grønne lige netup har det Chillien ikke kan mønstre.

Hvad med RP på sådan én grøn fætter ift. TCR 890?

Det ender nok med at TCR 890 ryger afsted og gør gavn andetsteds og ind med TCX 890 kommer indenfor i varmen. ..

Undskyld jeg har ledt dig ind i fristelsen, og jeg kan godt se på dine indlæg at jeg ikke kan fri dig fra det onde. Big Grin

Jeg vil, med min opspændingsmetode, helst ikke måle RP. Mon ikke den kan findes et eller andet sted evt. ved henvendelse til SAGE?

Hilsen

Lars

Har stænger der kaster 10 meter længere af sig selv. Medlem af FTAS Foreningen i Danmark
28-04-2011 22:58
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #3
Hej Jan

Alle der kan lide hurtige Sage stænger skal unde sig selv at prøve en UB-monteret CTS Aff X. Den har den samme aktion som TCX - men i en anelse lettere og mindre bundstiv udgave. De er flottere monteret, end jeg til nu har set nogen fabriksstang være det, og at de sælges ca. 1500,- billigere end de grønne fætre gør vel ikke noget?Smile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
28-04-2011 23:02
Jan Fensten

Aarhus
Besked: #4
(28-04-2011 23:02)Martin Brøndum Skrev:  Hej Jan

Alle der kan lide hurtige Sage stænger skal unde sig selv at prøve en UB-monteret CTS Aff X. Den har den samme aktion som TCX - men i en anelse lettere og mindre bundstiv udgave. De er flottere monteret, end jeg til nu har set nogen fabriksstang være det, og at de sælges ca. 1500,- billigere end de grønne fætre gør vel ikke noget?Smile

Jeg vil hjertensgerne prøve en UB Aff. X. Desværre har jeg ikke haft lejlighed til at prøve sådan én endnu. Måske kan vi kan få Claus på banen med lidt data på en UB 890 ell. 990 Aff. X.

Så vidt jeg husker havde UB en flok Affinity med til DM i Odense. Fine stænger.

Måske er det tilfældet igen i Vejle?

Venligst

Jan

"Det handler ikke om at turde. Det handler om at have lyst" Jørn Utzon
(Denne besked var sidst ændret: 28-04-2011 af 23:35 Jan Fensten.)
28-04-2011 23:09
123

Besked: #5
Jan,

Du sender bare en mail til Claus (mail(a)ussingbech.dk) og beder ham sende dig en 890 X du kan prøve. Det gør han hjertens gerne og så kan du få den monteret og i den farve du bedst kan lide.
29-04-2011 07:58
slidte

Besked: #6
ShyShyShyShyShy mmmmmm.... CTS Smile pragtfulde stænger !!!!
29-04-2011 08:58