Pænt goddag.
MadsHH

Besked: #1
Pænt goddag.
Har altid lært at man skal hilse pænt, så det gør jeg Smile

Er helt ny her på forum, men har huseret en del på Kysfluefiskeren.dk og en smule på 123nu.dk.

Kan se at der er op til flere seriøse fluefiskere, der benytter denne side, nogle mere kendte end andre. Wink

Dyrker selv kun fluefiskeri, og det foregår mest på Vestjælland.. Undslupne regnbuer og overspringere er det jeg bruger min tid mest på, her i vinterhalvåret. Tongue

Håber på en masse gode debatter i fremtiden..

Mvh Mads

Vedhæftede Fil(er) Billede(r)

08-12-2009 21:44
Adversering
Henrik D. Christensen

Besked: #2
RE: Pænt goddag.
Det er sgu typisk dig din halvvisne vestsjællænder - ALLE andre hilser pænt på hinanden i "hvem er med" tråden, men Mads, næ nej, en tråd for sig selv...

;-) ;-) ;-)
08-12-2009 21:51
Stig Sørensen
Webmaster

Randers NØ
Fraværende
Besked: #3
Velkommen til Mads.

Pæn krabat af en undsluppen ørred du står med på billedet. Der er godt med flæsk på Big Grin

Hvorhenne nærmere Vestsjælland befinder vi os? Jeg kommer nogle gange på de kanter.
08-12-2009 21:53
MadsHH

Besked: #4
Hey hey Dons, give me a break, har slet ikke søgt dybere i forum, så den tråd anede jeg ikke eksisterede Dodgy Wink

Får du fanget nogle fæææsk?

Og til Stig, jeg bor i næstved, men fisker primært i musholmbugten.. Lige i Henrik D's baghave Angel
08-12-2009 21:58
Henrik D. Christensen

Besked: #5
Næææææææhhhhhhh har lige holdt en lille frivillig/ufrivillig pause; når jeg endelig har tid så er vejret %%&¤##%¤¤# øv...

-Tilgengæld har jeg trænet med violingeværet og langbuen i en grad så mine bøffer har fået vokseværk ;-) spøg til side,, har trænet meget intenst på det sidste, så nu tror jeg det bliver buejagt der får min primære opmærksom frem til Rådyrene meget passende slutter nogle timer før åen genåbner :-)

Mvh
08-12-2009 22:15
MadsHH

Besked: #6
Jeg har slet ikke fået trænet med den overdimensionerede ostehøvl på det sidste.. Efter jeg flyttede har jeg ikke haft pladsen til det.. Og tvivler på at naboerne er friske på at skulle blive indendørs, mens jeg træner ;-)

Jeg skal med i åen, når sæsonen går igang, du bliver nød til at vise mig teknikkerne.. Har stadig den første havørred fra tude, til gode..
08-12-2009 22:26
Henrik D. Christensen

Besked: #7
JAmen så laver vi et frys røv og ører af raid:-)
Der er to basic teknikker:
1: DYYYYYBBBT
2: Aktiv indtagning

-i begge tilfælde er de der +60 cm knaldblanke RIO T. springers altså noget der giver varmen :-)
08-12-2009 22:30
Adversering