Moderation?
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #1
Moderation?
Arh ska vi nu æ lige klap æ hæist?

Omend det er besynderlig debut, så er han jo ikke blevet personlig. Kan vi ikke nøjes med at sige goddag til et nyt medlem med andre holdninger. Det kan jo være han vil uddybe sit indlæg.
05-05-2011 00:03
Adversering
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #2
RE: Parkering Østergårde
(05-05-2011 00:03)Jakob Hansen Skrev:  Arh ska vi nu æ lige klap æ hæist?

Omend det er besynderlig debut, så er han jo ikke blevet personlig. Kan vi ikke nøjes med at sige goddag til et nyt medlem med andre holdninger. Det kan jo være han vil uddybe sit indlæg.

Helt ærligt Jakob

.. synes du ikke, at det her er tæt på at være personligt:

Citér:Og helt ærlig, så er jeg rystet og flov over den tone, der bliver ført herinde (ikke mindst af Ole og Nicolai).

.. og hesten er skam ikke bare klappet men også fodret og striglet - ellers havde han allerede været ex-brugerAngel

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
05-05-2011 00:09
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #3
Jeg synes faktisk overhovedet ikke den bemærkning er personlig. Hvis jeg mener at være flov over din opførsel, så er det da min holdning til dine handlinger. Det kan vel sammenlignes med at vi korrekser en medlystfisker for at have gokket en nedgænger.
05-05-2011 00:18
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #4
Hej Ole.

Som jeg skrev, så er det en besynderlig debut. Men uanfægtet hans motiver så synes jeg ikke han er personlig. Derfor synes jeg også det er voldsomt at overveje en sanktion. Jeg håber da at FV kan rumme et bredt spektrum af holdninger Smile

Husk iøvrigt at slette vores sidespor her da resten af tråden ellers er uhyre vigtig og interessant.
05-05-2011 00:23
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #5
RE: Moderation?
Hej Jakob

Respekterer dit synspunkt, og synes, at det kan være indledningen til en relevant debat om, hvornår moderation er relevant!
Jeg synes, at det er tæt på, når man opretter en profil for, i første omgang, at kritisere andre brugeres måde at skrive på forum på, i stedet for at holde sig til at fremføre egne synspunkter?
Jeg er enig med dig i, at forum skal være meget rummeligt - men jeg mener også, at denne rummelighed først og fremmest skal gælde dem der viser, at de ønsker at bidrage til FV på konstruktiv visSmile

Venligst Martin

"One child, one teacher, one pen and one book can change the world. Education is the only solution. Education first."
Malala Yousufzais
05-05-2011 00:34
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #6
(05-05-2011 00:28)Ole Bjørn Hansen Skrev:  Jakob,

jeg kan leve med, at han synes jeg er en idiot ift den måde jeg debatterer på; men hvorfor overhovedet bruge tid og kræfter på at oprette en profil alene for at komme med den tilkendegivelse, når det angiveligt er hans eneste motiv? Huh

Hvad jeg ikke synes er iorden (jo, jeg synes faktisk at han er personlig, når han nævner mit navn eksplicit i konteksten... Angry), er, at han antyder, at jeg skulle begå lovbrud: Det synes jeg sgu som minimum, man burde motivere og begrunde - ellers er der strengt taget tale om injurier...! Sad

Venligst Martin

Malala Yousufzais
05-05-2011 00:39
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #7
(05-05-2011 00:39)Jakob Hansen Skrev:  Han nævner dig og Nikolai i forbindelse med at han er flov over vores debat. Jeg har dælme svært ved at se hvor han kalder dig lovbryder Huh

Venligst Martin

Malala Yousufzais
05-05-2011 00:40
Adversering
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #8
(05-05-2011 00:34)Martin Brøndum Skrev:  Hej Jakob

Respekterer dit synspunkt, og synes, at det kan være indledningen til en relevant debat om, hvornår moderation er relevant!
Jeg synes, at det er tæt på, når man opretter en profil for, i første omgang, at kritisere andre brugeres måde at skrive på forum på, i stedet for at holde sig til at fremføre egne synspunkter?
Jeg er enig med dig i, at forum skal være meget rummeligt - men jeg mener også, at denne rummelighed først og fremmest skal gælde dem der viser, at de ønsker at bidrage til FV på konstruktiv visSmile

Hej Martin.

At vælge at starte ud på den måde mener jeg udelukkende siger noget om debattøren selv. Jeg har svært ved at se et personangreb i den måde at debattere på.

FV ønsker vel at modere indlæg og ikke debatmetoder?
05-05-2011 00:43
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #9
(05-05-2011 00:43)Jakob Hansen Skrev:  Hej Martin.

At vælge at starte ud på den måde mener jeg udelukkende siger noget om debattøren selv. Jeg har svært ved at se et personangreb i den måde at debattere på.

FV ønsker vel at modere indlæg og ikke debatmetoder?

Hej Jakob

Jeg skrev jo også, at den slags normalt taler bedst for sig selvBlush
Og derfor gjorde jeg heller ikke noget - jeg bragte blot emnet til debat. Hvis den eneste hensigt med debatmetoden er at intimidere FV-brugere og deres kommunikationsform - så synes jeg, at moderation er på tale, og at det er en debat værd.. og sådan er det jo også blevet Angel

Venligst Martin

Malala Yousufzais
05-05-2011 00:53
Jakob Hansen

Viborg
Besked: #10
Hej Martin

Jeg har svært ved at føle mig intimideret af den slags så for mig er der bare tale om et mindre godt debatindlæg Smile

Hej Ole

Jeg tror du lægger for meget i det. Som jeg læser det, så hentyder han til at vi skal følge sheriffens afgørelse fremfor at trække sagen for en minister osv.

Jeg er nødt til at slutte for i aften. Jeg har fri om lidt så der venter en køretur hjem Smile
05-05-2011 01:02
Martin Brøndum
Admin

Odense
Besked: #11
(05-05-2011 01:02)Jakob Hansen Skrev:  Jeg er nødt til at slutte for i aften. Jeg har fri om lidt så der venter en køretur hjem Smile

Tak for gode inputs!
god tur .. og sov godt, når du kommer så vidtSmile

Venligst Martin

Malala Yousufzais
05-05-2011 01:08