Udvikling af nyt produkt
Mikkel Z

Besked: #1
Udvikling af nyt produkt
Hej brugere på Fiskevand.dk

Vi er en projekgruppe på produktionsteknolog uddannelsen. Vi har fået til opgave at udvikle et nyt værktøj, og som en del af den indledende registrering har vi gjort et forsøg på et spørgeskema, som jeg håber I vil bruge 5 minutter på.

Vi vil lave et system til en fiskestang der kan hjælpe fysisk svage/begrænsede med at fiske og entusiaster til et værktøj der øger præcision og længde.

Vi vil gerne ramme de mennesker som har en lidenskab for fiskeri i alt fra de små søer til det store hav.
Samtidig ønsker vi at lade entusiaster udnytte løsningen til at forbedre deres egen fiskerioplevelse, f.eks. i omgivelser hvor der er begrænsninger i bevægelse såsom træer der forhindrer et sving.

Link til spørgeskema:
(Kopier tekst og indsæt i browserfeltet)
http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme....57e9352726

På forhånd tak

Mvh.
Mark, Nick og Mikkel
06-05-2011 11:00
Adversering
Brandt

Nordjylland/Aalb.
Besked: #2
RE: Udvikling af nyt produkt
(06-05-2011 11:00)Mikkel Z Skrev:  Hej brugere på Fiskevand.dk

Vi er en projekgruppe på produktionsteknolog uddannelsen. Vi har fået til opgave at udvikle et nyt værktøj, og som en del af den indledende registrering har vi gjort et forsøg på et spørgeskema, som jeg håber I vil bruge 5 minutter på.

Vi vil lave et system til en fiskestang der kan hjælpe fysisk svage/begrænsede med at fiske og entusiaster til et værktøj der øger præcision og længde.

Vi vil gerne ramme de mennesker som har en lidenskab for fiskeri i alt fra de små søer til det store hav.
Samtidig ønsker vi at lade entusiaster udnytte løsningen til at forbedre deres egen fiskerioplevelse, f.eks. i omgivelser hvor der er begrænsninger i bevægelse såsom træer der forhindrer et sving.

Link til spørgeskema:
(Kopier tekst og indsæt i browserfeltet)
http://www.askpeople.dk/ask/real/scheme....57e9352726

På forhånd tak

Mvh.
Mark, Nick og Mikkel

Hej med jer

Helt ærligt så giver jeg ikke projektet mange chancer. "Entusiasterne" har intet at bruge det til - de kaster langt og præcist i forvejen. Måske der er en lille niche til handicappede, men ud fra mine erfaringer med bevægelseshæmmede fiskebrødre er det ikke kastet, der volder de store problemer. Det er mere lineindtagning, "fight" og det overhovedet at komme rundt i naturen, der kan være svært.

Men knæk og bræk med arbejdet.

Mvh. Brandt : )
Fiskelivet består av 51 veckors längtan och en veckas fjällfiske.
06-05-2011 14:20