Hvilken forening/gruppe skal man melde sig ind i?
yojonas

Vanløse, København
Besked: #1
Hvilken forening/gruppe skal man melde sig ind i?
Hej med jer.

Jeg er så heldig/snedig, at jeg kun skal have ét fag i næste semester, hvilket giver masser af tid til at komme ud med fluestangen.

Den forening, jeg pt er medlem af, tager "kun" på ture hver anden lørdag. Og det er sjældent nok til at lindre fiskefeberen.

"Du kan da bare tage afsted selv!", fristes man så til at tænke. Men min erfaring siger mig, at det ikke er så let, når man ikke har bil og bor i København. Dodgy

Derfor: Er der nogen herinde, der har et godt bud på en forening/gruppe, jeg kan melde mig ind i, så jeg kan komme oftere afsted? Eller findes her nogen, der kører forbi København, når de skal ud at fiske - og som kunne tænke sig at tage en studerende med mod betaling?

På forhånd tak,
Jonas

PS. Denne tråd er måske postet forkert? Men jeg tænkte, at siden jeg fisker med flue, måtte det være det rette sted.
07-05-2011 13:53
Adversering
LCB

Besked: #2
RE: Hvilken forening/gruppe skal man melde sig ind i?
Hej Jonas!

Jeg kender ikke de københavnske foreninger og deres aktivitetsniveau, men det oplagte forslag er jo at arrangere og programsætte en masse ture selv - i den forening, hvor du allerede er medlem. Det skulle da være mærkeligt om ikke en eller to med bil meldte sig til en tur eller to?

Lars
07-05-2011 20:50
Emil-LaBeet

Vanløse
Besked: #3
Hej Jonas.

Vi har en lille gruppe på 10 mand/5-6 aktive (8 fra kbh.) som tager ud et par gange om måned(nogen gange også oftere), her er du da meget velkommen til at tage med når der er ledige pladser. Vi tager både weekend og dagsture også hverdags aftner.
Hvis du tager ud med Leo & co. på lørdag kan vi lige snakke nærmere om det.

Du kan evt. smide mig en PM her på fiskevand.

Mvh Emil
08-05-2011 11:44
yojonas

Vanløse, København
Besked: #4
Hej, LCB og Emil.

Som LCB skriver, kunne jeg med fordel forhøre mig i den gruppe, jeg allerede er medlem af.

Og vupti, kom Emil - som er medlem af samme gruppe - på banen. Big Grin

Som tingene dog falder i hak.

Vi ses lørdag, Emil!

Mvh
Jonas
09-05-2011 08:23