Thomas & Thomas 2 håndsstang
johnk

Kibæk
Besked: #1
Thomas & Thomas 2 håndsstang
hej har en Thomas & Thomas Hs1510-3 liggene ville høre om der er nogen her inde der kender noget til denne stang og om hvad sådan en eventuelt kan koste i handel og vandel MVH JOHNK
11-06-2011 11:04
Adversering
noereng

Kibæk/ midtjylland
Besked: #2
RE: Thomas & Thomas 2 håndsstang
Hey John

jeg har en tilsvarende... bare 13 # 9 bare bygget af Go Fishing...købte den privat ubrugt til 1800.-
jeg har været rigtig træt af den og kunne ikke rigtig få den til at køre... men med tilpasning af liner og ned fra 32 gr. til 28 gr så er den blevet et utroligt dejligt stykke værktøj som jeg bruger med stor glæde... du bor jo kun et stenkast fra den dejlige Skjern å og ude vest på vil den være kanon....
jeg har siden hen købt mig en en-hånds horizon II til kysten og kunne sagtens finde på at køber flere da de efter Go Fishing har droppet dem ikke er særligt populære mere og kan erhverves for meget billige penge.... hvis du kan enes med den så behold den... det findes ikke ret meget bedre..... jeg vil tro den kan indbringe max 1500 afhængig af stand

mvh. Kristian
11-06-2011 15:07
johnk

Kibæk
Besked: #3
Hej noereng tak for dit svar på min forespørsel det var rigtig brugbart men har nu soldt stangen du har ret med hensyn til at jeg ikke har langt til skjern å men det med at gå i de store åer siger ikke rigtig mig noget mere tror jeg er blevet så bidt af kyst fiskeri at det nok bliver der jeg holder til i fremtiden og kun der MVH Johnk
12-06-2011 09:23
noereng

Kibæk/ midtjylland
Besked: #4
af nysgerrighed John..... hvad indbragte den ??? bare så jeg kan ærge mig over at have gået glip af et eventuelt røverkøb :-)
12-06-2011 11:26
johnk

Kibæk
Besked: #5
hej hvis du tænker på de 1500 kr du snakkede om så var det ikke nok fik 2000 kr for den så det er vist ikke så ringe enda MVH Johnk
12-06-2011 11:32