Fluebasen.
aov

Vesterbro Kbh.
Besked: #1
Fluebasen.
Halløj.
I fluedatabasen er det et krav at der bliver lagt billede op, og samtidig en bindebeskrivelse.
Er det ikke muligt at få det lavet sådan at hvis enkelt personer er meget interesseret i at få bindebeskrivelse eller bestemte steps, så kan man spørge ophavsmanden. Og denne kan så beslutte om han har tid eller føler for at lave beskrivelsen ?

Undertegnede, oa. Vil langt hellere se billeder af nye kreationer som bare kommer op og man kan så her få/uddele inspiration, ris, ros for fluerne.
På den måde tror jeg der kommer lidt flow på uploads af fluer igen.

Jeg tror bindebeskrivelse, som gerne er lang prosa med svære teknikker afholder nogle, Inkl. mig selv for at uploade.

Alternativt et pre underforum hvor inspirationsfluer ligger indtil der er kommet beskrivelse på ?

/Allan

http://www.customflies.dk
12-06-2011 14:24
Adversering
Kenneth H

Aabenraa
Besked: #2
RE: Fluebasen.
man kunne vel så lave en under kat. i feks. kystfluer som så hedder Step by Step, så er det op til folk selv om de ville det ene eller det andet, men man holder det stadigvæk opdelt i kyst, nymfe osv.

Don’t run to the flats and catch a fish with this rod, walk down and get’em all. And enjoy it while you do it.. Tight lines )><((((º>

Med venlig hilsen
Kenneth Glarrild P. Buhl
12-06-2011 14:38
Rejen

Gribskov
Besked: #3
(12-06-2011 14:24)A.O. Skrev:  Undertegnede, oa. Vil langt hellere se billeder af nye kreationer som bare kommer op og man kan så her få/uddele inspiration, ris, ros for fluerne.
På den måde tror jeg der kommer lidt flow på uploads af fluer igen.

Jeg tror bindebeskrivelse, som gerne er lang prosa med svære teknikker afholder nogle, Inkl. mig selv for at uploade.

/Allan
Hørt

/Rejen

Kysten kalder
12-06-2011 15:15
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #4
Jeg syntes det er et kanon fint forslag med at eventuelt lave således en underkategori, hvor man netop bare smider billeder ind. Og så får man lidt response, og en bedre 2 eller flere vejs kommunikation igang og dermed udveksler bindevejledning osv.. Smile

Har helt sikkert også stor interesse i hellere se en masse spændende og anderledes kreationer, som blandt andet A.O, Rejen og mange flere ligger ind på sitet. Big Grin
Man er alle hjertelig velkomne med flere og spændende fluer

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
12-06-2011 15:34