Fed Mariager Fjord Havørred
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #1
Fed Mariager Fjord Havørred
Min kone og jeg havde aftalt en fisketur til Mariager Fjord. Vel ankommet omkring kl. 11 - konstaterer vi at fiskene er i bidet - der skulle kun ca. 10 kast til før konen havde den første på land. 41cm og godt tyk - hurtig beslutning fra hende og den kom tilbage til fjorden. Der skulle dog gå en times tid, med regn og lidt vind, inden jeg skulle mærke ryk i fluen, og en mindre Havørred fik friheden igen. Alt i alt blev det til 4 havørreder til min kone Anne og 3 til mig og en enkelt hornfisk. Havørrederne var mellem 30-41cm. Dagens fangst blev så godt modtaget af Anne at hun ikke var svær at overtale til en tur dagen efterAngel

Dagen efter ankom vi ca. samme tid, dog en anden plads - her kunne jeg "brilliere":blush: med 2 mindre havørreder på 30-35cm og ingenting til Anne. Vi skiftede til gårsdagens plads, men heldet var ikke med os. Vi bestemmer os for at gå lidt længere ud af fjorden og prøve lykken. Jeg sagde til Anne at hun ligeså godt kunne prøve at kaste lidt med blinket mens vi går langs bredden, da jeg vidste at der var et badekar ca 10m fra land! Jeg havde dårligt nok tænkt tanken færdig før der var fast fisk - og hvilken en. 2,75 kg fordelt på 60cm. Hvilket giver en rigtig fin konditionsfaktor på 1,29. Rigtig fedt med en super stolt kone - der helt sikkert ikke bliver svært at få med på en tur til Mariager FjordAngel

Cheers,

Kent Korgaard Hansen

[Billede: IMGP0389.JPG]
[Billede: IMGP0392.JPG]

"Always carry a flagon of whiskey in case of snakebite and furthermore always carry a small snake."
by W.C. Fields
14-06-2011 20:33
Adversering
Klaus J
Redaktør

Slagelse
Besked: #2
RE: Fed Mariager Fjord Havørred
For satan da.. Det er satme en virkelig flot fisk der er kommet på land der.. Stort tillykke med fisken Big Grin

Tight loops.. Crazy Line control.. -->

- Klaus J
- CI Fly-Casting Instructor

blog.klaus-flyfishing.dk
14-06-2011 21:06
Janus H.

Djursland
Besked: #3
Fedt fedt fedt! Det er godt nok en flot fangst Smile

Hun må da være helt solgt til det nu Big Grin
14-06-2011 21:55
Nikolai R.
Admin

Aalborg området
Besked: #4
DEn er ikke tosset Cool

Venligst Nikolai

14-06-2011 22:59
Niels O Haugset

Ajstrup/ Hadsund
Besked: #5
Nu ha jeg sgu været på vagt i 4 døgn . Jeg ender med at rive håret af hvis der kommer flere fiske billeder inden jeg får fri i morgentidelig, og skal køre i tog i 2 timer for at komme i IKEA sammen med konen. Jeg tør ikke sige nej efter mit riven penge op af foretBig Grin. Man må yd for at kunne nydeTongue. Den fisk passer lige til en TCR 509. Håber der er flere i den klasse tilbage når jeg får listet mig ud af bagdøren, og mavet mig hen til bilenBig Grin. Tillykke for den da,flotte fisk mannerCool Niels som slet ikke har fiskefeberAngel

MVH Niels
14-06-2011 23:02
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #6
Jeg takker på konens vejneSmile

Behøver jeg at sige at hun har slået min egen prHuh

Lørdag bliver der gjort endnu et forsøg på at vælte hende af førerpinden her i husetTongue

Cheers,

Kent
(Denne besked var sidst ændret: 15-06-2011 af 19:04 Kent Hansen.)
15-06-2011 19:03
kenneth n

kbh
Besked: #7
(15-06-2011 19:03)Kent Hansen Skrev:  Jeg takker på konens vejneSmile

Behøver jeg at sige at hun har slået min egen prHuh

Lørdag bliver der gjort endnu et forsøg på at vælte hende af førerpinden her i husetTongue

Cheers,

Kent

tillykke !!!

total cool det er da sådan en kone man skal ha !!! Big Grin
20-06-2011 17:44
Adversering
Kent Hansen

Rørbæk, Nordjylland
Besked: #8
jow jow - jeg klager skam heller ikkeAngel

Cheers,

Kent
20-06-2011 21:14
Stefan

Aalborg
Besked: #9
Rigtig flot fisk, tillykke med den må du lige sige videre. Så ender det jo nok med hun vil med til fluebinding Wink

Venligst Stefan
21-06-2011 20:22