5 dage på stevns.
thomas77

Esbjerg
Besked: #1
5 dage på stevns.
Da jeg er så heldig at have familie med hus ned til vandet på en af de bedste pladser på stevns, blev det her min bror og mig valgte at tilbringe 5 dage på vores årlige drengetur. Vi ankom kl 04.00 med henblik på at fiske til vi ikke gad mere, sove hele dagen, også fiske natten igen! Vi var helt oppe at køre da vi startede fiskeriet, vandet var helt perfekt, lidt let fralandsvind og fin strøm.... Efter 20 min havde jeg et godt hug som jeg ikke fik givet ordentligt modhug på.... satans. Vi så masser af Tobiser men ingen havørreder, efter 2 timer ca. ved 6 tiden er den der ved min bror.... Yes tænker vi så er vi sku igang! Fuck vi blev skuffede da han kunne lande en Rimte på 1kg(Kedelig fisk på en Xi3 klasse 6)... Om aftenen startede vi igen kl 10.30 og efter 15 min er der fisk til mig.... Endnu en Rimte på omkring kiloet. Vi smider en 2-3 fisk mere som vi er sikre på er også er Rimter inden vi ryger i posen ved 3 tiden, meget skuffede over de manglende havørreder... det hele gentager sig på de resterende dage selv om vi prøve 3 andre pladser rundt om Stevns, hjælp siger jeg bare... de er svære at finde de satans Havørreder fortiden. Men må sige at det er noget super lækkert vand med fede bundforhold, vi vender tilbage en anden gang og prøver igen.Dodgy
15-06-2011 09:30
Adversering